2013. augusztus 31., szombat

Wishlist

Sziasztok!

Végre elérkezett az idő, hogy összeírjam az én kis kiszemeltjeimet. :)


Korall színű szilikon óra. Ahhw *.*

Tangle teezer fésű



Telefontokok, nem tudok választani, hogy melyiket rendeljem. Szerintetek?


Gránátalmás nyaklánc. Szerintem a magok benne rubinból lehetnek. 


Méééég táskák.
Nem tudom mi van velem, de életem abba szakaszába értem, hogy sooooook táskát akarok. :(

Szeretnék egy komolyabb fényképezőt, amivel tudok kamerázni is. Ti melyiket ajánlanátok? :)

Szóval főként ezeket néztem ki. :) Az egyik telefontokot tuti megszerzem. Az órából pedig remélem találok valami hasonlót, amit nem horror áron vesztegetnek. :)



♥ Nektek mik tetszettek meg mostanság? ♥

2 megjegyzés:

  1. Tangle teezer fésű ebay-es változata van meg. Nem tudom miben különleges, nekem olyan mint bármely más fésű :D
    A cicás tokot venném meg, a másik nekem fiús, és tök jó az a grapefruit-os nyaklánc :)

    Az én wishlistem: http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2013/08/oszi-kivansaglistam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is e-bay-en néztem ki. :)
      A gránátalmás nyakláncot már nem is tudom hol láttam. :(

      Törlés