2013. augusztus 6., kedd

Kedvenc Kedd #17

Szép estét mindenkinek!

Én egy kicsit hulla fáradt vagyok. :) 


Zene a hétre:


És, hogy egyből valami rossz hírrel kezdjem: elvesztettem a korall színű virágomat és a tollas fülbevalót. :( Remélem tudok még olyan fülbevalót venni, már amúgy is szétjöttek a tollak egy kicsit. 

Viszont, beszeretnék mutatni valamit, amivel nagyon régóta szemeztem és most végre megvettem. :)
Ki szeretne róla tesztet látni? :)




A másik nagy kedvencem a mineral spa tusfürdő után, annyira frissítő. Szóval vettem egyet a Müllerben. 


Egy blogolvasóval személyesen találkozni! :) ♥

Dolgozni, majd elégedetten és fáradtan hazaérni, úgy hogy megdicsértek. :)

Munkába vitt kaják: 



Babaváróbulira menni, pár hetes babákat kézben tartani.



Egy csomó kókuszdiót venni, mert akciósan 200 Ft volt. Valami ötlet? :D A megmaradt héjaknak egy részéből hörcsög ház lesz. :)


A C&A-s 250 Ft-os akciózásból megvenni a legcsodásabb fülbevalót!

Mivel fogyok és formásodom, ezért lassan cserélgetem le a ruhatáramat is. Már rengeteg minden összegyűlt. A kérdést felteszem újra, hogy a haul posztot videóban vagy írásban akarjátok-e inkább látni? :)


♥ Nektek mivel telt az elmúlt egy hét? :) &;#9829

6 megjegyzés:

  1. De édes a baba *.* az orromban érzem az illatát. :) nekem is élmény volt a tali :) én videora szavazok! Szerintem jól fogod csinálni :) a fülbevalód nagyon tetszik, majd ha úgy alakul megnézném élőben is :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, az a tonhal saláta meg az a rizses husis dolog nagyon jól néz ki! A babóca pedig tündéri, jól áll a kezedben :) A kókuszból én biztos kókuszvajat és tejet készítenék, amit később currykbe el lehet használni, vagy kókusztej levesnek, ebbe a melegbe szerintem pont jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igazából sült lazac-tonhal párolt brokkolival. :) De nagyon finom volt. :) Kókusztejet kókuszreszelékből csinálok, a kókuszvajat pedig veszem bioboltban, nem rég vettem egy bödönnel. Azért leírnád, hogy kell? :) Most készítettem el az uborkakrémlevest holnapra. Eszek mellé egy szelet húst és egy kis párolt zöldséget és az ebéd ki is van pipálva. :)

      Törlés
    2. Igazából a legmacerásabb a kókusz feltörése, én késsel szoktam átlyukasztani a három pont egyikén, utána kicsöpögtetem a levet, majd bebugyolálom egy konyharuhába, és kint a betonon kalapáccsal megcsapdosom. Jó kis stresszlevezető :) Ha már le tudom feszegetni róla a héját, akkor ki lehet belőle törni a belsejét, amit aztán lereszelsz és máris készítheted a kókuszos finomságokat. Eredetileg úgy kell, hogy a lereszelt kókuszra pici vizet locsolunk és kézzel átnyomkodjuk, ez lesz a vaj. A második locsolásból már kókusztej lesz, de ha nem szeretnéd összekoszolni magad, akkor csinálhatod egyből turmixban az egészet, bár az nem annyira autentikus. Nem tudom hány gramm reszelék fog kijönni a kókuszokból, de általában 100 grammhoz adnak egy liter tejet. Turmixban összekutyulod, utána felforralod és egy napig állni hagyod, majd leszűröd egy üvegbe és beteszed a hűtőbe. Így is képződik a tetejére kókuszvaj, szépen le lehet kanalazni az üveg tetejéről, a maradék pedig tej lesz. Ahhoz csak egy pici cukrot, vagy mézet kell keverni, hígítani picit vízzel, főzni bele üvegtésztát és kész is, isteni ebben a melegben. Hát ez jó hosszú lett, de remélem segítettem :)

      Törlés
  3. Az a Nive tusi évek óta kedvencem, egy kedves barátnőmtől kaptam először ajándékba, és azóta is időről időre újravásárolom :-)

    VálaszTörlés
  4. Én még sehol nem láttam olyan Nivea tusfürdőt! Pedig nagyon megtetszett. Ma úgyis megyek a Müllerbe, alaposan szétnézek :)

    VálaszTörlés