2013. december 29., vasárnap

Smink Szilveszterre

Sziasztok!

Ma egy sminkkel jelentkezem, amit Ti is el tudtok készíteni Szilveszterre. Néha nem árt előre megtervezni, hogy ne akkor kelljen kitalálni és, hogy tudd mennyi időt kell szánnod rá.

Akik követnek Instagramon, azok már észrevehették ezt a nyakláncot, amit nem rég vettem (H&M) és ezt szeretném viselni az Újév éjszakáján:



Szóval egyértelmű volt, hogy csillogó, barnás-aranyos sminket fogok készíteni.

Először hidratáltam, lealapoztam az arcomat és púdereztem. Kezdő lépésként a szememre az Artdeco szemhéjalapozóját használtam, majd egy krémes és világos szemhéjceruzával átkentem a mozgószemhéjamat, és innen láthatjátok a lépéseket:



Ceruzával.


Belső szemzugba egy kevés világos arany púdert viszek fel.


Tovább építem és eggyel sötétebb aranyt viszek fel a szemhéjam közepére.


Mivel drasztikus hatást szeretnék elérni, ezért fontos, hogy éles vonalakkal dolgozzak, ezt a legkönnyebben egy celluxszal lehet elérni.


Ha ez kész, akkor eltávolítjuk a ragasztócsíkot. :)


Fekete vagy barna cicás tusvonalat húzunk, követve a szemhéjpúder vonalát.


Alulra is felviszünk a szemhéjpúderből. Kövekkel díszíthetjük a sminkünket.
A szemöldökünket kihúzzuk és a szemöldökcsontot kiemeljük egy világos púderrel. 


Utolsó simításként felkenem a szempillaspirált. Ebben az esetben a Bourjois ultra care spirálját használtam, ugyanis egész éjszaka "bulizni fogok", úgy hogy előtte már több órát ébren voltam. Fontos, hogy legalább a spirálom bírja a strapát és az érzékeny szemem ne legyen olyan piros. :)


Pirosítok és kontúrozok.
Összedolgozok mindent és még a szájfény előtt egy kis csillámport viszek fel egy nagy púderecsettel. 


Szájfény vagy rúzs és készen is vagyunk. :)

Jaaaa és indulás előtt ne feledjünk el képet csinálni magunkról és felrakni Instragramra egy szép filterrel. ;)


Holnap egy frizura ötletet szeretnék hozni nektek. Remélem tetszik ez a smink és nem bánjátok, hogy ilyen hosszú lett.


5 megjegyzés:

  1. Ütős ez a smink, csak úgy világít a szemed! Ezt a nyakláncot nagyon sokat nézegettem tegnap, de fájó szívvel otthagytam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Hát én is elég sokat gondolkodtam rajta. De a karácsonyi "borítékból" vettem meg, mint ajándék. :)

      Törlés
  2. Nagyon drámai, tényleg kihangsúlyozza a szemed :)

    VálaszTörlés
  3. Igazából nem találok szavakat. Képtelen vagyok levenni a szemem a szemedről!
    Nagyon szép lett! A nyaklánc is mesés! :)

    VálaszTörlés
  4. Nyau! :D Iszonyat cuki ez a sejtelmes cicás-egyiptomi hatású smink, nekem nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés