2013. december 4., szerda

Pixibox ♥

Sziasztok!

Eljött a várva várt nap, amikor én is kezembe vehettem az első Pixiboxomat! :) 
Igaz, a rendelés körül voltak, apró kellemetlenségek, amit a Pixibox, teljesen korrektül kezelt. Figyelembe vették, hogy a vásárlóknak mi a jó. Minden hírről tájékoztattak minket és mindig barátian szóltak hozzánk, akár csak egy barátnővel beszélgetnénk.

Eredetileg videóban akartam bemutatni a doboz tartalmát, de úgy gondolom így sokkal gyorsabb. :)

AKI MÉG NEM KAPTA MEG A DOBOZT, ÉS NEM SZERETNÉ ELŐRE TUDNI, HOGY MI LAPUL BENNE, AZ NE OLVASSON TOVÁBB!

Kezdeném azzal, hogy a Pixibox nagyon-nagyon kitett magáért! :)




Van benne egy Müllerbe szóló kupon, amivel 10% kedvezménnyel lehet venni Estée Lauder bőrápolási terméket:




Az első termék egy Artdeco Lip Lacquer folyékony rúzs. Különböző árnyalatokban került a dobozokba, nekem nagyon tetszik az a szín, amit kaptam és nagyon finom vaníliás illata van:






Teljes termék, eredeti ára: ~3200 Ft

 A következő meglepetés, ami a kezembe került az egy Bioderma Atoderm tápláló mosakodókrém. Ennek nagyon örültem. Igyekszem majd minden sminklemosás után használni. 



Teljes termék, eredeti ára: ~3100 Ft

 A következő termék egy smink, még pedig egy Estée Lauder Pure Color szemhéjpúder duo. Név szerint: Pale moon (13), Smokey (07). Azért is örültem ennek, mert pont most fogyott el az Estée Lauder pirosítóm, amit nagyon sokáig nyúztam. 






Az ára az nagyszerű kérdés, mivel nem teljes kiszerelésű termék, ezért nem is lehet megtalálni, de így se olcsó. Pár ezret ez is megér, az tuti. 

Lapult egy Egyptian Magic (EM) termékminta is a dobozban. Őszintén megvallom, én még nem is hallottam erről a márkáról. Nagyon kíváncsi leszek rá:


Illetve egy parfüm minta is el volt rejtve a dobozba, még pedig egy Lady Gaga fame parfüm minta (7 ml). Nagyon kis aranyos üvege van. Az illat nagyon hasonlít valamire. Nem rossz, de nem az én stílusom. Erre is van egy 20%-os kupon a Müllerbe. :)




Nagyon szépen köszönöm Pixibox! Csodás termékekkel lettem gazdagabb! Maximálisan megérte és teljesen elégedett vagyok! :) Érdemes figyelni az e-mailetek, mert elvileg 2013-ban még készülnek valamivel! :)


♥ Nektek melyik termék tetszik a legjobban? Ti is rendeltetek dobozt? ♥ 

9 megjegyzés:

  1. De édes, hogy a parfümminta is üveges, nem csak egy pár milliliteres kis fiola :-)

    VálaszTörlés
  2. Ááá én pont lemaradt a fennakadás miatt, nem tudtam e gép előtt várni, nagyon sajnálom, hogy ezt nem tudtam megkaparintani:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Nézegesd a Pixiboxnál a likeolok írásait, vannak, akik eladnák az övéket. :)

      Törlés
  3. Engem egyáltalán nem vonzanak ezek a "dobozos zsákbamacska" termékek de most az egyszer irigykedem!! Tényleg kitett magáért a Pixi, a szemhéjpúder és a miniparfüm az amiért leginkább irigykedem :P

    VálaszTörlés
  4. Hmm...azért azzal, hogy teljesen korrektül kezelte a helyzetet a Pixi, nem teljesen értek egyet, de mondjuk azt, hogy megpróbálta. Viszont most, hogy látom, mik voltak benne...wow, tényleg iszonyat jó dolgok, de igazából számomra nem is annyira hasznosak, így legalább nem bánkódom annyira:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a a bioderma és a szájfény az amit a legjobban ki tudok használni. :)

      Törlés
  5. A szemhéjpúder valami csodaszép. Eddig nekem sem voltak túl szimpik ezek a dobozok, de így ár/érték arányban tényleg nem rossz, és valószínűleg mindig akad benne pár dolog, amit amúgy soha nem próbálnék ki.

    VálaszTörlés