2013. december 5., csütörtök

DIY levendulás cukor

Sziasztok! 

Hoztam egy kis ajándék ötletet. :) Hétvégén pedig hozok egy ajándék válogatást. :)

Szóval, ami kelleni fog: 


  • szárított levendula virág (tudtok venni bioboltokban is)
  • cukor (barna, fehér, bármilyen)
  • szép kis üveg
  • díszítő elem

Ugyanakkor arányban van szükségünk levendulára és cukorra.


Én ezt az üveget választottam.


Bele rétegezzük a levendulát, cukrot.


Majd díszítjük. Én kivágtam egy levendulás kosár képét és egy lila szalaggal rögzítettem. 

Minimum 2 hétig "érlelődni" hagyjuk, néha összerázhatjuk. Ha most elkészítitek, Karácsonyra már pont jó lesz. Tökéletes ajándék nagymamáknak és anyukáknak. Rakható teába, illetve a cukrot átszitálva, mehet sütikbe is. :)


♥ Remélem tetszik nektek ez a cuki kis ötlet! :) Kipróbáljátok? ♥

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet! Köszi, hogy megosztottad :-)

    VálaszTörlés
  2. Ahogy ezt olvastam, éreztem a levendulaillatot az orromban, pedig a közelemben sincs (sajnos) levendulás csoda! :) Nagyon jó kis ötlet, köszi a posztot! :)

    VálaszTörlés
  3. kitöltöttem énis! ; )
    http://worldofbree.blogspot.hu/2013/12/christmas-blog-challenge-5-jo-voltam.html

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Díjat kaptál: http://beautythinngs.blogspot.hu/2013/12/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés