2013. augusztus 1., csütörtök

Ki vagyok Én? #2

Szééép estét!

Mostanra már, elkészült minden ennivaló a holnapi munkába. Összekészítve minden, hogy csak fel kelljen kapni reggel. :)

Tervben van, hogy a hétvégén csinálok egy júliusi kedvenceket. :) Holnap reggel, pedig valami nem túl rendhagyó jön. :) Addig is itt van néhány Én. :)



Órákat tudok eltölteni semmittevéssel. :D Hát igen, ágyban fetrengeni hétvégén reggel, aztán ágyban reggelizni, párnák között, de akkor is igaz, amikor vizsgaidőszak van és tanulni kéne. :D


IMÁDOK kádban fürdeni. Addig, amíg az ujjaim 60 évesnek nem néznek ki. :)
Sajnos csak zuhanyzónk van. Ugye érezni a letargiát? :(


Kis koromban, sokszor annyira nevettem, hogy meg kellett rázni, hogy levegőt vegyek. :) Mostanra már csak hülye kis csipogó hangon tudok nagyon-nagyon nevetni. :D


Imádok listákat készíteni. A blogos füzet is tele van listával. Ha nyaralni megyünk, mindig így néz ki a fejléce papíron: ♥ 2013 Balaton ♥


Éjjeli bagoly vagyok. :D Hát, ha mással nem is, de azzal is tudom bizonyítani, hogy tegnap hajnali 2-kor feküdtem le aludni, miközben 6-kor keltem. Fiatalság, bolondság.
Sajnos holnap is ekkor kelek, szóval jó éjt! :) ♥

1 megjegyzés:

  1. Én is imádok a kádban fürdeni, addig ki nem jövök míg nem ráncos mindenem :)

    VálaszTörlés