2013. augusztus 17., szombat

Tocsinta

Tudom-tudom. Ilyenről még nem is hallottatok. Viszont, ez a világ legjobb receptje.

Tehát, ami kelleni fog: 

  • 1 banán
  • 2 tojás
  • kókuszolaj a sütéshez
  • esetleg kakaópor
A banánt és a tojást, jól összepürésítitek. A serpenyőt nagyon alacsony lángon, per cseppecske olajjal odarakjátok a tűzre. És a pépes trutyiból 1 evőkanálnyi mennyiségekből köröket csináltok. :) 



Nagyon gyorsan elkészül, 1 perc után már fordíthatjátok is, ne ijedjetek meg, nehezen akar feljönni majd, olyan lesz, mintha mindjárt elszakadna, de fordítsátok meg nyugodtan. Ja és az első 3 sokszor túlbarnul nekem. :D



Ebből összesen kb. 15-16 szeletke lesz, ha rétegezni szeretnétek, akkor 8 db utána a maradék tésztába rakjatok 3 kk. holland kakaót és úgy süssétek tovább. :)

Én szoktam natúr cukormentes joghurtot összeturmixolni barackkal, és a rétegezett palacsintát azzal locsolom meg.

És a végeredmény:


Nagyon finom reggelire, de a gyümölcs miatt inkább tízóraira vagy uzsira ajánlanám. Fontos, hogy tényleg nem kell bele más cukor, mert a banán elég édes. Nem kell félni, nem lesz tojásrántotta íze. :)



♥ Kipróbáljátok? Hogy tetszik? ♥

4 megjegyzés:

  1. hát ez nagyon jól hangzik!!! : o

    VálaszTörlés
  2. Szeretem ezeket a posztokat nagyon jó és különleges ételeket készítesz! Szerintem megcsinálom, jól hangzik :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyet mi is szoktunk csinálni, de nekünk elég, ha szimplán esszük. Rétegezve egyszer próbáltuk, és túl soknak bizonyult. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki, ki fogom próbálni! :D

    VálaszTörlés