2013. augusztus 18., vasárnap

Lifehack #25

Az elmúlt két nap elég zsúfoltan telt, tegnap még dolgoztam is. 

Úgy gondoltam, hogy hátha vannak olyanok, akik szeptembertől kollégiumban fognak lakni vagy egyetemre járni. :) Szóval a mai Lifehack erről fog szólni. Lehet, hogy volt már a blogon. 


Én sokszor csak jegyzetlapokat vittem az óráimra,
viszont van, hogy csak székek vannak és nem asztalok.
Olyankor jönnek jól ezek a merevítős "laptartók".
Ragassz rá egy szép scrapbook lapot. Köss rá egy szalagot. :)


Egyes kolikban engedik, hogy szöget üssetek a falba.
Feszítsetek ki köztük egy zsinórt és ruhacsipesszel rakjatok fel rá képeket. :)
Előnye, hogy bármikor ki tudjátok cserélni a képeket. 
Ha nem engedik a szöget, akkor egy kis blu tack golyót rakjatok a csipeszre és úgy rakjátok a falra.


Nekem sokszor hiányoznak a színek a falakról, idén tuti beszerzek néhány színskálát és
 azzal fogom kidekorálni a fal rám eső részét. :)



♥ Remélem tetszett a mai gyűjtés. Kipróbáltok valamit? ♥

3 megjegyzés:

  1. Az utolsó nagyon tetszik, szuper ötlet :)

    VálaszTörlés
  2. Azt a CK parfümöt én is imádom, egyszer kapott anyukám, aztán én is használtam belőle mert nagyon tetszett az illata, sajnos nekünk is elfogyott.
    A színes fal dekoráció nagyon jó ötlet, nem lenne saját festményeimmel tele a fal, tuti megcsinálnám, nah majd egyszer szeretnék itthon festést, akkor egy részét így kidekorálom.

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó kép totális szerelem *.*

    VálaszTörlés