2013. augusztus 8., csütörtök

A bajuszról őszintén

Gondolom mindenki tudja, hogy milyen nagy divat a bajusz, DE csak pólókon, kiegészítőként, és nem az arcunkon. Mondhatjátok, hogy hát ez is csak a XXI. század hóbortjainak köszönhető, de ha már a szemöldökünket formára igazítjuk, akkor menjünk lejjebb 10 cm-t és összpontosítsunk egy kicsit erre a részre is!
Bevallom őszintén, minden szégyenkezés nélkül, hogy nekem is van és bár eleinte küzdöttem ellene, rájöttem, hogy felesleges és mostanra már be is épült a heti rutinjaim közé.
Két módszer ajánlanék azoknak akik úgy döntenek, hogy megválnak a kis pamacstól:

1, Szőrtelenítő krém:
Én általában felkenés után 10-12 percet hagyom fent, és 4-5 nap után igényli a következő kencézést. Előnyei a gyantával szemben: nem igényel előkészületet, könnyen lemosható. Fontos, hogy külön lehet kapni arcra és testre való krémet. Érdemes indulás előtt 2 órával megcsinálni, hogy tuti ne maradjon piros az a terület, illetve valamilyen parfümmentes krémmel is bekenhetitek. :)


Én ezt használom.


2, Gyanta:
Ez az, amit ritkábban használok, túl pepecs munka nekem, utána még a gyantát olajjal lemosni, mégis van amikor ehhez folyamodok, hogy miért? Mert 2x annyi ideig marad puha a szám felett a bőr, és nyaralás előtt tökéletes választás. :) A pirosságra itt érdemes figyelni, illetve eleinte esetleg egy kozmetikus segítségét kérni, hogy otthon is menjen nektek, mert ha nem vagy elég tapasztalt, könnyen leránthatsz egy kis bőrt is.  

(Ha nem akartok gyantát melegíteni, úgy tudom a veetnek vannak gyantacsíkocskái bajuszra.)




3, Borotva:
Neeeeee, csak ezt ne. Ettől csak még erősebb lesz a sok kis fekete szőrszál és ha kifutsz az időből még feltűnőbb. :S


4, Epilátor

Ugyanúgy működik, működik mint a sima. Előnye: tartós, mint a gyanta, viszont a fájdalmat nem csak 1x kell kibírni egyben. 


A kedvenc történetem, amit idáig hallottam ezzel kapcsolatban, amit egy srác mesélt:
"A kedvencem az volt az estében, hogy amikor néztük a napfelkeltét és a nap sugarai megcsillantak a lány bajszán"

Hát Én nem szeretnék így járni. :S

Ja a szakállszőrökre ugyanezek vonatkoznak, bár ott ha csak 1-2 szálról van szó azt ki lehet szedni csipesszel. Mondjuk egy komplett bajuszrendszernek Én se állnék neki csipesszel. :S

A bejegyzésnek nem volt célja semmilyen termék reklámozása.


Ti hogy álltok ezzel a bajusz témával?

1 megjegyzés:

  1. Én gyantázom, vagy szemöldökcsipesszel kiszedem. Nekem szőke, alapjáraton nem is látszik, de biztos ami biztos alapon inkább eltávolítom :) Szőrtelenítő krémet még nem próbáltam rá, de lehet azzal fogom kipróbálni legközelebb :)

    VálaszTörlés