2013. augusztus 10., szombat

Csipkelány blogtalálkozója

Sziasztok!

Aki követ Facebook-on az tudhatja, hogy ma voltam Csipkelány blogtalálkozóján.

A belvárosban volt tartva a Nyugatitól nem messze, egy nagyon kellemes kis helyen. :)
7-en voltunk, mint a gonoszok. :) Hamar nagyon nagyon kis barátságos hangulat lett. Volt nagy csere-bere is, rengeteg mindennel tértem haza, amiről kérésre írok a későbbiekben. :)



Nagyjából 1,5-2 órát voltunk együtt, Én ittam egy jegeskávét és egy limonádét. Sok-sok képet csináltunk. A megmaradt sminkeket, pedig zsákbamacskával osztottuk szét. :)


Jól jött amúgy ez a hideg egy kicsit, nem izzadtuk szét magunkat. :D Én is jobban ki tudtam sminkelni magamat. Íme:


Bocsi a hajamért, közvetlenül előtte lett megmosva. :)



Remélem tetszenek a képek. :) Egy darabon még Csipkelánnyal, alias Dalmával mentünk együtt, nagyon aranyos lány. :)


♥ Ti voltatok már blogtalálkozón? ♥ 

10 megjegyzés:

  1. :) szupergyors vagy:) em is kol éreztem magam mindenki aranyos volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Én is olyan szívesen mentem volna, igaz debreceni vagyok, de jó lett volna felmenni hozzátok, megismerkedni, de pont nyaralni voltam. Remélem legközelebb én is részt tudok venni egy ilyen találkozón! :)
      Nagyon szép lett a sminked, gyönyörű szemed van!

      Törlés
  2. de jóó! :)
    majd még mutasatok képeket! :D

    VálaszTörlés
  3. Átküldöd légyszi emailen a fotókat nekem is? Köszi (csipkelanyblog@gmail.com) :D

    VálaszTörlés
  4. biztos jó volt : ) én is várom a képeket! a sminked nagyon szuper, de a hajad is, azt hittem direkt ilyenre lett megcsinálva nem "csak éppen megszáradt" : D

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lehetett, örülök, hogy egyre népszerűbbek a bloggertalálkozók :)

    VálaszTörlés
  6. De jó ötlet egy blog tali én is részt vennék, csak messze lakom Pesttől.
    Szép smink lett!!

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó kis bejegyzés lett, és jók lettek a képek is!
    átdobod a közös képeket nekem is? (vlilla0522@gmail.com)
    köszi :D

    VálaszTörlés
  8. Szuper volt! Örülök hogy végre összejött ez a találkozó, én is jól éreztem magam :)

    VálaszTörlés
  9. jujj, én is nagyon jól éreztem magam! :) jó volt veletek találkozni. :)

    VálaszTörlés