2013. augusztus 3., szombat

♥ Júliusi kedvenckék ♥

Szép napot habcsókos kis muffinjaim!
Csak viccelek. Szóval lányok, felmerült bennem, hogy belekezdjek a videó gyártásba. Ki az akit komolyan izgat ennek a lehetősége? :) Elsőként egy haul videóra gondoltam. :)

Most pedig a júliusi kedvencekről:




- Palmolive thermal spa mineral tusfürdő. Annyira finom és frissítő az illata. Holt-tengeri sót tartalmaz, ezért finoman radíroz is. :) Kedvenc. Most is itt szagolgatom a már újabb flakont. :)
- Hawaiian Tropic napozás utáni hűsítő aloe gél. Szerintem ezt nem is kell magyaráznom. Ugyan már sokat barnultam, de még mindig képes vagyok leégni. Utána csodálatos érzés és tényleg gyorsabban elmúlik a leégés.
- Garnier PureActive ExfoBrusher. Szilikonkefés arctisztító. Ilyen rekkenő hőségben heti 2-3x is használom. Nem zsírosodik a bőröm annyira. És nagyon szépen tisztítja a pórusokat. :)
- Nivea dry comfort  plus 48 h. Nagyon szeretem a nivea kenős izzadásgátlóit. :) Abszolút beváltak nálam, persze így is izzad az ember lánya, az nem is lenne normális, ha nem izzadnál, attól még hogy deot, használsz, mert az azt jelenti, hogy eltömíti a kivezetőnyílásokat. Viszont nincs is olyan szagom, mint a sok embernek reggel a buszon. :)
- A kedvenc korallos fülbevalóm, igazi felüdítő nyári szín. <3



Az ablakokat bevontuk ezüstös fóliával (sose tudom, ez az alufólia vagy a celofán vagy a folpack? :D ) és így alig engedik be a meleget. Vagyis kb. kemény 2 °C-kal van kevesebb, és igenis sokat számít! :) Íme: 



Kedvenc videók, amik nem feltétlenül zenét jelentenek: 







És végül:





♥ Szép augusztust nektek lányok!!! :) ♥

5 megjegyzés:

  1. ó de cuki a duci krokodil : DDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz a fülbevalód O.O én se szoktam tudni a folpack és társai között a különbséget:D

    VálaszTörlés
  3. Most találtam a blogodra, és nagyon tetszik, főleg hogy sok mindent te magad készítesz el ahelyett, hogy megvennéd valahol :) A varázslatos iskolabusz régi nagy kedvencem amúgy, jó, hogy eszembe juttattad ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tuti a fülid!!! Nem is láttam még sehol, hogy így lefedik az ablakokat a meleg ellen!?Lehet nálunk is jól jönne a IV. emeleten:D

    VálaszTörlés
  5. A Thermal Spa-t de rég láttam a boltokban. Pedig régen az volt az egyik kedvencem tőlük, a cseresznyevirágos mellett. :)

    VálaszTörlés