2013. augusztus 26., hétfő

Ki vagyok Én? #3

Sziasztok!

Nincsen túl sok időm. Huhh, ez most úgy hangzik, mintha menekülnék. :D
Szóval gyorsan hozok nektek egy képes gyűjtést. :)
Ez az állapot csütörtökig fog tartani szerintem. Szerdán költözés. Nagyon megpróbálom összehozni a Kedvenc Keddet holnapra. De nem kizárt, hogy átcsúszik szerdára.




Szókimondó vagyok. 
Ami a szívemen az a számon. Néha meg is bánom.


Hiú vagyok. :D
Képes vagyok 3x összefogni a hajamat újra, egymás után, mert kiáll egy kis tincs belőle.


Utálom a sötétet. Utálok sötétben aludni. Mindig belelátok furcsa dolgokat az árnyékokba.
Pláne, mert este nincs rajta a -5ös szememen a szemüveg. :D


Nincsen jogsim. Egy darabig nem is szeretnék. Tuti nem tudnék annyi felé figyelni. :(


Rendetlen vagyok. Háhhh. Ezt már láttátok is.
Jaj, ma a képes kihívást kellett volna hoznom. :S



Pusziiiiiiiiiiii ♥

8 megjegyzés:

  1. Az utolsó csak félig-meddig igaz rám a többi teljesen :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a sötét meg a szemüveg nélküliség... Amúgy most nézem oldalt, hogy 100 feliratkozód van. Gratula! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is azt hittem, hogy a vezetés nagyon nehéz, és nem tudok majd annyi felé figyelni. Konkrétan féltem a volán mögé ülni... De erőt vettem magamon, és rájöttem hogy vezetni jó! Ha minden igaz a héten érkezik meg a jogsim :P :) Neked is csak azt tudom mondani, hogy ne félj tőle, meg tudod csinálni! Ja egyébként én vagyok a századik feliratkozó! :P :D Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából úgy vagyok vele, hogy még jó 10 év, mire nekem is lesz kocsim. Teljesen felesleges most megcsinálnom a jogsit, ha addigra mire lesz kocsiból vehetek újra órákat. Illetve Én télen szeretnék tanulni, hogy szokjam a szélsőségesebb körülményeket. :)

      Törlés
  4. Nah a vezetés nálam is tabu. Megpróbáltam, Isten látja lelkem, nagyon akartam, egy autósiskolához mentem gyakorlatra, hogy fizetés helyett a jogsimat kapjam meg, de sajnos még ez is kevés volt. Be kellett látnom, hogy én egyszerűen nem vagyok alkalmas a vezetésre:(

    VálaszTörlés
  5. Ebből a szókimondás és a jogsi nélküliség játszik nálam. A többi nem igaz rám. Várom már, hogy tudjak vezetni, mindig apukámat kérem meg, hogy hadd faroljak be az utcába, vagy csak pár métert hadd guruljak. :)

    VálaszTörlés