2013. augusztus 13., kedd

Kedvenc Kedd #18

Sziasztok! :)

Remélem jól telt a napotok, akik pedig már csak reggel olvasnak: teljen jól a napotok!


Zene a hétre: 



Szükségem lett pár dologra a héten, szóval gyorsan be is szereztem, illetve nagyon megtetszett pár dolog a Catrice új szortimentjéből.

Szilikon mentes hajbalzsam, csak hogy könnyebben tudjam kifésülni a hajamat.


A bajszos bejegyzésben írtam, hogy vannak arcra való gyantacsíkok. Kedvet kaptam, hogy kipróbáljam. 


Catrice ezüst csillámos topperje. :) Már növesztem hozzá a körmömet. 


Pattanás és mitesszer kinyomó izé az ebay-ről.


Sminklemosó tej. Rózsa kivonattal. :)


Mivel már 9,5 kg-nál tartok ezért elérkezettnek láttam az időt, hogy bevessek lassan egy bőrfeszesítő zselét. :) Egy kedves ismerősöm, 40 kiló leadása alatt ezt használta és alig lóg a hasán a bőr. Kell ennél meggyőzőbb? 


Catrice szemhéjpúder a limitált kiadásból. Amikor a boltban kipróbáltam a kezemen, akkor nagyon szép rózsaszínes volt, be is raktam egyet a kosárba, amikor hazaértem és nézegettem, azt hittem, hogy másikat vettem el, mert ennek úgy tűnt, hogy arany színe van, pedig csak csalóka. Szóval csináltam egy vakus képet is, hogy Ti is lássátok az igazi színét. 




Nagyon finom minden mentes fagyi. :)



Hűvösebb idő a hétvégén és ma estétől is. :)

Nagy meglepivel készülni a barátom szülinapjára. (Remélem nem olvassa :D )



♥ Szeretnétek valamiről tesztet látni? Hogy telt a hetetek? ♥ 

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj. Ne haragudj. Véletlenül kitöröltem mielőtt elolvastam volna mit írtál. Megírod újra? *.*

      Törlés
    2. Hihi :D azt hiszem azt írtam, hogy én is ezt a sminklemosót hsználom és szeretem és hogy én is megrendeltem azt a pattanás kinyomó izét az ebayről és nagyon jó, bár elég fájdalmas :)

      Törlés
    3. Igen-igen, már a tesztben is írtam róla közben. :D Emlékszem a Kallos tesztnél írtad. :) Nekem nem fáj, vagyis korántsem annyira, mint magamnak, pedig anya kozmetikus, szóval megtanultam, hogy kell kinyomni. :)

      Törlés
  2. Fagyi *.* az a Catrice lakk nekem is kívánságlistás :) majd mutass vele manit légyszi! Meg kíváncsian várom mi lesz a Párod meglepije remélem írsz róla :)

    VálaszTörlés