2013. augusztus 12., hétfő

30 day photo challenge #1 day

Sziasztok!

Monánál bukkantam erre a fotós kihívásra. :)



Még nem tudom hogy mikor és milyen sűrűn fogom hozni a képeket. Lehet, hogy facebook-on osztom meg a napi adagot. Ti, hogy szeretnétek?

Meg  is mutatom a mait:

Illetve hozzá kell tennem előbb, hogy világéletemben egy kupis lány voltam. A párom nagyobb rendszerető, mint Én.... A tematika úgy nézne ki: felső polc: nadrágok, pulcsik, középső polc: pólók, alsó polc: zoknik, fehérneműk. Hát őőőőm. Igazából havonta 1x elpakolok benne, de nem tart sokáig. Azért sem pakoltam el a fénykép előtt, mert ez vagyok Én, és nem is akarlak Titeket félrevezetni. :)

A szekrényem:



Az ingek, blézerek az előszobaszekrényben állnak. :)
Amúgy, most hogy így elnézem a képet, felfedeztem egy régen eltűnt pólómat. :D



♥ Ti is kupisan éltek? Szeretitek a fotós kihívásokat? :) ♥

4 megjegyzés:

  1. Ezt én is csinálom, meg még egy-két blogger, és Wish for Beauty találta ki, hogy heti osztásban legyenek a képek. Az enyémeket itt tudod megnézni. :)

    Ennél a szekrényesnél szépen összepakoltam a szekrényem, nem szeretem, ha kupis, de ált. olyan szokott lenni

    http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2013/08/6-week-fashionbeauty-photo-challenge-5.html

    VálaszTörlés
  2. Heti leosztás tök jó ötlet :) amúgy nálam is kupi van:-D pár havonta rendet rakok aztán pár nap múlva semmi se áll úgy ahogy kéne :-D

    VálaszTörlés
  3. Én vasárnap már a végére érek ennek a kihívásnak, de jó muri volt. Örülök, hogy csatlakoztam.
    Itt tudjátok megnézni az aktuális részt és a korábbi bejegyzéseket is:

    http://bizsumania.blogspot.hu/2013/08/fashionbeauty-photo-challenge-5.html

    U.i:tényleg kissé kupis a szekrényed:D

    VálaszTörlés