2013. augusztus 9., péntek

Para Tag

Sziasztok Breenél és Jennienél is láttam ezt a taget és nagyon megtetszett szóval gondoltam kitöltöm Én is. :)

1, Mi volt a legijesztőbb paranormális élményed?

Hát ez pont tegnapelőtt volt, amikor a párommal mentünk ki az erkélyre és Én lekapcsoltam a villanyt, hogy ne jöjjenek be a szunyigok. Én pedig mentem utána az erkélyre és éreztem hogy szembejön velem és elmegy a jobb oldalamon, még csodálkoztam is, hogy minek jött vissza az erkélyől. Aztán amikor kimentem, láttam, hogy ott van kint és, hogy Ő nem jöhetett el mellettem....


2, Mi volt a legijesztőbb rémálmod?

Amikor üldözött valaki, és tudtam róla, hogy nagyon gonosz de inkább leugrottam egy ház tetejéről, minthogy elkapjon.


3, Félsz a sötétben?

Igen, nagyon mai napig egyre jobban. Bár most éjszaka nyitott ablaknál alszunk és muszáj lekapcsolni a villanyt. Amúgy télen mindig ég egy kislámpa. 


4, Van a szülővárosodnak valamilyen (ijesztő) legendája?

Gellérthegy

legenda szerint 1046-ban a hegy sziklás dunai oldaláról lökték a mélybe (egyes források szerint hordóban, mások szerint talyigán) a Vata-féle pogánylázadás résztvevői a hittérítő Gellért püspököt. Bár a legenda valóságtartalma megkérdőjelezhető, a 15. századtól a hegyet Szent Gellért-hegynek (Mons Sancti Gerhardi) is szokták nevezni.

5, Az otthonod kísértet járta? 

Hát itthon nem, legalább is eddig. Viszont, amíg csillaghegyen éltem a szüleimmel ott volt. 

6, Ismersz olyan valakit akinek már volt része paranormális jelenségben? Ha igen, mi volt az?

Hát konkrétan nem jut eszembe semmi. :( Egyszer anyával voltam otthon, amikor láttuk, hogy becsukódik úgy az ajtó, hogy közben lenyomódik a kilincs.

7, Szereted a horror filmeket? Melyik a kedvenced?

Nem szeretem őket. Tuti rosszat álmodok tőlük. Az eddigi legrosszabb az a Motel volt, amit végig se bírtam nézni. 

8, Kiskorodban ijesztgettek valamivel?

Nagymamám azt mondta, hogy ne ásítsak a temetőben, mert belém száll egy szellem. Na ezt azóta is betartom.



♥ Volt olyan, ami nektek is ismerős? Töltsétek ki Ti is, ha megtetszett! :) ♥

2 megjegyzés:

  1. Hű, a kilincses és az erkélyes élmény nagyon durván hangzik. :-S Nekem szerencsére ilyesmi élményem nem volt, bár másmilyen igen. Na de majd ha kitöltöm, megadom a választ. :-)

    VálaszTörlés
  2. hát igen ez az erkélyre menős elég érdeks : o

    örülök, hogy te is kitöltötted! : )

    VálaszTörlés