2013. augusztus 20., kedd

Kedvenc Kedd #19

Mazsolák!!!!

Nagyon szuperül telt ez a hét. :) remélem nektek is.

Zene a hétre: Katy Perry - Roar cover

Igazából olyan verziót szeretnék hallani, amiben a Roar-t teli torokból, olyan rockosan megnyomják. Ha találtok egyet, kérlek mutassátok meg. Tegnap 1 órán át próbáltam ilyen verziót találni.



És a hét fénypontja, hogy megvettem azt a nyakláncot, amit kinéztem már egy hónapja. Még hozzá a Hepi Otthonban! Imádom azt a boltot, minden van benne. Kicsit olyan, mint egy eurós bolt, csak minőségibb dolgokkal. :) Szóval Ő lenne az, 1950 Ft-ért jutottam hozzá. 


Még két és fél hét az unokaöcsém születéséig. :)

A hétvégén pedig egy nagyot babáztam, mert meglátogattam az én pici, imádni való húgomat! Már mindjárt 8 hónapos. :) 

A másik nagy öröm, hogy egyre többen olvastok, és egyre lelkesebben kommentáltok, amit innen is nagyon köszönök és óriási nagy ölelést küldök nektek! :) Az újakat pedig üdvözlöm innen is! :)



A nyereményjátéknak mindjárt vége. Már csak 3 nap. :) Kíváncsiak lesztek a nyertesre? Kérlek figyeljetek oda, hogy minden pontot teljesítsétek. :)

Úgy tudom, hogy van szóellenőrzés a kommentálásnál, pedig elvileg kiiktattam. Tudna valaki segíteni ebben? :)

Illetve, volt egy 1 hetes kitérés a diéta és a mozgás alól, de sikeresen visszaálltam és erre nagyon büszke vagyok, és amit még nem mutattam, itt a fogyási görbém (azért meglátszik azaz 1 hét):


Mentek este tűzijátékot nézni? Én nem nagyon rajongok a hangért és lehet, hogy vihar lesz, aztán le is mondják, na de itt egy gif arra az esetre, ha tényleg elmaradna.




♥ Mivel telt az elmúlt 1 hetetek? Van nektek is ilyen nagy galléros nyakláncotok? Holnap körmös bejegyzést látnátok vagy videót inkább? :) ♥

3 megjegyzés:

  1. Ohhh a kép a Jóbarátokból, azzal engem meg lehet venni :) Imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Vágyom egy ilyen nyakláncra, nagyon tetszetős!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Esküszöm jobb ez a roar, mint a Katy-é :D Imádom. Már sokadszorra hallgattam! :) Amőgy is szoktam Ali-től hallgatni feldolgozásokat, de ez mindent visz! :)

    Az nyaklánc gyönyörű! :)

    VálaszTörlés