2013. augusztus 19., hétfő

6 week photo challenge #1 week

Sziasztok! 


1 hete írtam arról, hogy szeretném elkezdeni Én is ezt a fényképes kihívást. Szóltak, amit ezúton is köszönök, hogy heti bontásban érkezik 5 db kép. Hát akkor lássuk is:



1) Your Wardrobe. 

Hozzá kell tennem előbb, hogy világéletemben egy kupis lány voltam. A párom nagyobb rendszerető, mint Én... A tematika úgy nézne ki: felső polc: nadrágok, pulcsik, középső polc: pólók, alsó polc: zoknik, fehérneműk. Hát őőőőm. Igazából havonta 1x elpakolok benne, de nem tart sokáig. Azért sem pakoltam el a fénykép előtt, mert ez vagyok Én, és nem is akarlak Titeket félrevezetni. :)




2) A Scent/Perfume You Can't Live Without

Hát sokáig kerestem, mire rátaláltam a nagy Ő-re. De imádom. Sajnos nem olcsó és már mindjárt elfogy, szóval ez lesz a következő nagy beruházásom. Calvin Klein - Eternity



3) Something You've Never Worn Before.

Ez a Takko-s felsőt még a leárazásokon vettem. Nagyjából, további 2 kilót fogyok és jó lesz rám, most még eléggé passzos, így nem szívesen hordanám. 



4) Your Favorite Color of Eyeshadow

Ez a korallos Essence szemhéjpúder. Imádom. :) Aki szeretné beszerezni olcsón, az most tegye meg, ugyanis kifutó darab az Essencenél. 



5) Your Best Bargian Buy.

Ezt a fülbevalót már láthattátok a blogon. A C&A-s leárazáson vettem 250 Ft-ért. :)




♥ Remélem tetszettek a képek. ♥

7 megjegyzés:

  1. szuper : ) másoknál úgy szeretem nézni ezt a kihívást, magamnál viszont olyan unalmasnak találom : D

    VálaszTörlés
  2. Mintha csak az én egy hónappal ezelőtti szekrényemet látnám :D Azóta rendet tanultam kicsit, már színek szerint fel vannak akasztva a ruháim.

    VálaszTörlés
  3. jó képek!! tetszik!
    A fülbevaló tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. Eléggé megtetszett ez a korallos szemhéjpúder. Megnézem lehet erre felénk még kapni:)
    Jó, hogy te is belevágtál ebbe a kihívásba, kíváncsian várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem találsz ilyen szemhéjpúdert végül. :)

      Törlés
  5. Tetszik, hogy nem akarod meghazudtolni magad a szekrényed elrendezésével :) Az enyém ugyan nem káoszos, kényes vagyok a rendre, de néha nálam is látható kisebb-nagyobb kupleráj :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nem szeretem a félrevezetést. :) Én a tisztaságra vagyok kényes. Mert a kupi és a tisztaság nem ugyanaz. :)

      Törlés