2013. augusztus 27., kedd

Kedvenc Kedd #20

És igen! Összejött végül mára a KK! :)

Zene a hétre: lazítós zene <3




Vettünk pár dolgot a Tchiboban. :)
Ezek a vállfák azért jók, mert rendkívül helytakarékosak. Na már most, mivel visszaköltözök a kollégiumba, ahol elengedhetetlen, hogy minden kis cm ki legyen használva, ezért beszereztem 2-t is. Illetve dobozok a fehérneműknek. Szerintem nagyon kis csinik. :)




Múlt héten megérkezett az avon rendelésem! :)


bőrnyugtató lábpakolás


lábdezodor


zuhanyzás utáni testpermet/ápoló


tusfürdőőőőőő


lábradír

Aki szemfüles volt facebook-on az láthatta, hogy új táskám van! Imádom! <3
Hozzá pedig egy Catrice-s körömlakk. :)




Nektek mivel telt az elmúlt hét? :)

10 megjegyzés:

  1. Tetszik a táskád :) És a tárolódobozokért oda lettem O.O
    Aztán érezd jól magad a koleszban ismét :) Vigyázz magadra :)

    VálaszTörlés
  2. jaaj a dobozkák de édesek c:
    és a vállfák milyen praktikusak tényleg!! : o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Imádom! :) Volt több méretben a doboz. :)

      Törlés
  3. Honnan ismered ezt a zenét? Imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dalma! Még egyszer facebookon mutattam is, hogy erre edzetek-e? Mondtad, hogy nem, viszont előadásokon (?) fel szokott tűnni. :)

      Törlés
  4. Én is most rendeltem meg a lábpakolást :) egyszerűen imádom az illatát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, a múltkor a kezemet is átmasszíroztam vele és még órákig csodás illata volt.

      Törlés