2014. június 1., vasárnap

Májusi kedvencek

Sziasztok!

Elhoztam nektek a Májusban leginkább favorizált termékeimet! :) Volt pár újonnan felfedezett termék a régmúltból, illetve olyan is ami a jó idő vonzatával került a mindennapokba!


Már jó ideje nem használok testpermeteket, de ez a mangó és gránátalma illatosítású Avon spray igazán kíváncsivá tett. Akcióban rendeltem, az ugyanilyen illatú tusfürdővel és testápolóval, de azokat még nem volt alkalmam kipróbálni. Határozottan tetszik, talán egy kicsit túl édesnek mondanám az illatát. Hamarosan teszt!


Mostanában nagy szerelemben vagyok a rúzsceruzákkal, viszont a lila színnel, még mindig hadilábon állok. Békeszerződésünk jelképeként jött velem haza, kis hezitálás után ez a Miss Sporty rúzsceruza, ami a Plum Twist névre hallgat. (Teszt ITT)


Ez a kis tégelyben elrejtett csoda, még pár éve jött Bourjois hazájából! A Kék TAG során került újra a kezembe és még mindig imádom! Mint láthatjátok lassan elfogy, szóval utána kell néznem, hogy honnan lehet rendelni... :)


A DM-ben lehetett kiváltani egy 25% kedvezményre jogosító kupont, ami parfümökre szólt. Ekkor jött haza velem az Essence miniparfümje. Kellemes illat,  melegebb nyári napokon az AVON testpermetét fogom használni, esténként pedig ezt. Nagyon kis aranyos és tetszik, hogy csak bedobom a táskába és már mehetek is. 


Tegye fel a kezét, aki még soha nem égett le! Na... szóval én is így vagyok vele. Az égő, húzódó bőr fájdalmát enyhíti a Hawaiian Tropic Aloe Verás gél. Emlékszem még Anya is ezzel kente a napon odakapott bőrömet. Egy flakon nagyon sokáig elég, a színe pedig pazar, igazi üdítő szín a szemnek! :)


A Maybelline szempillaspirálja után különösen sokszor nyúltam az elmúlt hónapban, mert sűrűbb pillákat szerettem volna, talán ez a vibráló citromsárga is közrejátszott! Egyáltalán nem csalódtam, még mindig toplistás nálam!


♥ Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek Májusban? ♥  

5 megjegyzés:

  1. Szerintem az Avon testápolók, tusfürdők közül a legeslegjobb illata a gránátalmásnak van. Egyszerűen imádom őket :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is vettem a Miss Sporty rúzsceruzából egyet és úgy érzem hogy be kell még szereznem többet belőlük! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ez van meg az Essence-parfümök közül, nagyon szeretem én is :-)

    VálaszTörlés