2014. június 13., péntek

Június felfedezettje: Aveo körömlakk szárító spray

Sziasztok!

Új sorozatot indítotok!

Minden hónapban bemutatok egy általam felfedezett terméket, ami a szívembe lopta magát! 

Szóval ezt terméket akkor pillantottam meg, amikor a szokásos Aveo-s körömlakk lemosómért nyúltam. Nem nagyon volt ismerős, tesztet se találtam róla utólag, krémmánián van 1 db értékelése és kész. Nem ígér semmit időre, csak annyit, hogy fényesebb lesz a lakkozás és ezt be is tartja!


A lakkot felkentem (3 réteg), majd 20 cm-ről lefújtam a körmeimet egyszerre. Az első dolgom az volt, hogy megnéztem a bőrömön az állagát, illetve néztem volna, de nem lehetett érezni semmit! Ennek nagyon örültem, végre nem az az olajos érzetű körömlakkszárító. Ugyanakkor elbizonytalanodtam, hogy vajon a körmömre se ment semmi? 

A flakon nagyon vidám színekben pompázik, igazán megtetszett, jó ránézni!

Gondoltam várok egy picit, nem mászok bele egyből a friss lakkozásba... 
  • 10 perc: a körmömet odaérintettem a számhoz, és csak a sima, nem ragadós felszínt lehetett érezni!
  • 30 perc: 2 köröm összeérintésére nincs az a tapadós érzet. (persze azért finoman csináltam)
  • 1 óra: az ujjlenyomat nem látszik meg a lakkozáson, tulajdonképpen koppanósra száradt a lakk!
Az a körömlakk, amit még 6-7 óra után is képes voltam elkenni!

Az ára 600 Ft, most lesz Müller hétvége, amikor 15% kedvezményt kapunk mindenre, akkor érdemes betárazni belőle, én venni fogok még 1 flakonnal minimum.


75 ml, alig fogyott belőle, szerintem 15-20  lakkozásra simán elégnek kell lennie! Az illata nagyon kellemes, virágos-púderes.


Mindenkinek bátran ajánlom, főleg a körmös lányoknak! Tuti befutó! :)


♥ Kipróbáljátok? :) ♥ 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése