2014. június 10., kedd

FOTD | Smink strandra

Sziasztok!

Ha strandról van szó, akkor egyáltalán semmit vagy a minimalista sminket ajánlom nektek, mivel hamarabb ráncosodhat az arc bőrünk, amit nem most, hanem évek múltán fogunk felfedezni magunkon! 

A smink alá MINDIG használjatok magas faktor számú naptejet, ez nagyon fontos! Erre már nem szeretek semmiféle alapozót vagy BB krémet használni! Egy nagyon vékony réteget viszek fel a Catrice átlátszó púderéből, ez épp elég is a bőrömnek, mert nem akarom tovább nehezíteni az érzetet! 

Fontos tényező nagyon, hogy ha szempillaspirál használatára adjuk a fejünket, akkor tuti biztos vízálló szempillaspirálra adjuk a fejünket! :) Én most a Maybelline Colossal Volume Smokey Eyes spirálját használtam (azt is csak felülre), de bátran ajánlom nektek ennek a vízálló formuláját (türkiz kék betűkről ismeritek meg).

Utána már csak két lépés van hátra, egy kis bronzosító, én az Avon Glow-t használtam, amit a Digital Divas-on kaptunk, a Ploum Pout átlátszó ajakdúsító szájfénnyel együtt, ami gyönyörű ragyogást biztosít a szánknak, nem mellesleg nagyon kellemesen hűsít.


Na de a sok szöveg után nézzük is a lényeget!



És a smink:





♥ Remélem tetszett nektek ez a smink! Ti szoktatok strandra sminkelni? Ha igen, akkor hogyan? :) ♥

6 megjegyzés:

  1. Ennyi bőven elég, mint amit leírtál. Én egyáltalán nem használok semmit, mert egyrészt a strandon kifejezetten zavar, másrészt amint bemegyek a vízbe leázik az egész. A naptejet természetesen nem hagyom ki soha :)

    VálaszTörlés
  2. Én nem nagyon szoktam sminkelni strandra. :)

    VálaszTörlés
  3. Az a legjobb! Ez csak egy alternatíva amit leírtam! :)

    VálaszTörlés
  4. Csodás ez a smink :) Strandra mondjuk szerintem is a semmilyen smink a legjobb, de ezt pl. a nyári izzazsztó hónapokra is el tudom képzelni, mert minimalista, mégis kiemeli az arc szépségeit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben egyetértünk akkor! Örülök, hogy tetszik neked! :)

      Törlés