2014. június 12., csütörtök

DIY | körömlakk és smink, széttört púderek

Sziasztok!

Most elég sok kép és szöveg fog következni, szóval nyugodtan dőljetek hátra! :)

Az egész azzal kezdődött, hogy van ez az Alverde pirosítóm, amiből még nagyon sok van és nagyon pigmentált és nagyon nehezen dolgozható el (elég lesz már a nagyonból...), illetve van még egy Miss Sporty átlátszó lakkom. Gondoltam, hogy keverjük össze, mi baj lehet belőle!? Jelentem, baj semmi, de egy csoda született!



A végeredményt elneveztem Red Addict-nak, szerintem igazán találó kis nevet sikerült találnom rá. Két vékony rétegben igazán jól fed és a színe valami álom, mint az eper püré!


Még jó, hogy sok van ebből a pirosítóból, mert veszek egy nagy üveg átlátszó lakkot és megcsinálom "teljes kiszerelésben" is! 

A következő projekt, a széttört szemhéjpúderek eggyé olvasztása volt egy kis alkohollal! Egy kis tálkába kikaparjuk az összetört púdert, amennyire csak lehet tovább finomítjuk egy kanállal és nagyjából 1 ek. mennyiséget hozzáöntünk az alkoholból (gyógyszertári)! Mutatom is:


2 db Catrice szemhéjpúder és 1 db Essence púder


Ha szükséges, ragasszuk vissza a paneket, illetve mossuk ki és töröljük teljesen szárazra a tokokat!




Szóval visszalapátoltam őket a helyükre és egészen addig ne piszkáljuk őket, amíg ki nem szikkadtak teljesen (lehet látni majd)! Ez nálam kb. 24 óra volt!


Egy nagyon picit kigyűjtöttem minden színből, mert szerettem volna készíteni egy pofás kis highlightert. :) Viszont üres tégely hiányában egy régi kontaktlencse tokot fogtam be erre a célra (rengeteg félre van rakva már...)

A másik lyukba egy rúzst szántam, amit egy Alverde és Catrice rúzsból mixeltem össze egy evőkanálba és öngyújtó felett olvasztottam fel. Az eredmény: 





Imádom ezt a kis praktikus mütyürt! :) A púder szuper intenzív, akár szemhéjpúderként is tudom használni, és a rúzs is csodás lett. Szerintem még két ilyen tégelyt el fogok használni! Az egyikbe DIY korrektor kerülne és bronzosító, a másikon még gondolkodok!

Nagyon sok kérdésem van hozzátok!

Mit szóltok ehhez a poszthoz? Hogy tetszik a körömlakk színe? Ti már alkalmaztátok ezt az alkoholos módszert? Mit gondoltok erről a kontaktlencse tokos megoldáshoz?

4 megjegyzés:

  1. Szeretem a DIY posztokat, bár én általában egy új rúzs vásárlásával orvoslom a rúzshiányomat :D De a törött szemhéjpúder trükkre most már ráveszem magam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, bárcsak rúzshiányom lenne! :D Akkor lenne indokom, még venni! :)
      Majd számolj be, hogy sikerült!!

      Törlés
  2. Nagyon praktikus, nagyon jó poszt lett, köszi! :)))

    VálaszTörlés