2014. június 2., hétfő

Májusban elfogytak

Sziasztok!

Ezek a termékek fogytak el májusban:


Palette Natural Colors hajfesték (300)
, imádom ezeket a hajfestékeket! Annyira szép színt ad a hajnak, és nem is károsítja feltűnően (fél év tapasztalat alapján), ez most egy sötétebb árnyalat mint eddig, de csak még jobban imádom!

Ricinus olaj, igazából 2 üveget használtam el belőle, csak az nem került fel a képre. Még mindig imádom, talán neki köszönhetem, hogy a festés által nem annyira sprőd a hajam!

Visiomax, tisztítóoldat kontaktlencséhez, ezt azért szúrom be, mert tudom, hogy nagyon sokan kontaktlencsések vagytok és szeretnék egy másik terméket is ajánlani nektek. Az előző folyadéktől - amit optikában vásároltam - nagyon viszketett a szemem, először azt hittem a kontaktlencsét nem bírom már annyira. (Voltam szemésznél!) Ez így ment vagy fél évig. Aztán egy barátnőm ajánlotta a DM saját márkás lemosóját, és amint elkezdtem használni megszűntek a panaszaim! Nagyjából 3. hónapja használom ezt és mindennél jobban megvagyok elégedve vele! 

Aveo, körömlakk lemosó (Berry), még mindig No. 1 nálam. Most, hogy ennyit lakkozok, gyorsan fogynak! Az illatát még mindig imádom! 

Syoss szárazsampon, NEM-NEM és NEM. Soha többé újra. Az első 1-2 fújásnál még minden rendben ment, de utána már nem jött a por csak az átlátszó folyadék. Krémmánián rengetegen számolnak be ugyanilyen panaszról.

Beauty Women sexy dezodor. Az meg van, hogy az eurós boltokban a pénztárnál vannak dezodorok kitéve? És hogy a reggeli rohanásban elfelejted dezodorral befújni magadat? És hogy nagy kánikula van éppen? És hogy csak eurós bolt van a közelben? Na, hát így vettem meg ezt a dezodort! :D Az illata mint a férfi parfüm, hatása semmi, csak elfedi a szagokat, illetve ha borotválkozás után használod, iszonyatosan csíp (najó a legtöbb fújós deo csíp ilyenkor). Légfrissítőnek ideális. De amúgy se környezet barátak...


Ennek ellenére a hónapban sikerült két kis fújós deo mintát is kapnom, az egyik a Nivea Powder Touch 48 órás védelem, az illata nagyon finom púderes, ennek a golyós változatát használom mindennap, nagyon meg voltam elégedve vele. A másik a Balea Sweet Wonderland deo, aminek a csokis illata van és piszkosul emlékeztet valamire, de nem tudtam kitalálni mi lehet az. Amúgy szerettem, jó szolgálatot tett.

L'Occitane verbéna illatú tusfürdő, ezt még egy blogger találkozó alkalmával sikerült begyűjtenem. Nagyon kellemes illata volt, egy hosszú nap végén üdítő volt ilyen illattal zuhanyozni! 

Lactovit tusfürdő minta, nagyon finom, puha volt fürdés után a bőröm ettől a tusitól, lehet, hogy a végén beszerzek egy teljes kiszerelést! 

Balea levendula és méz illatú tusfürdő, az illata nagyon kellemes, talán az én ízlésemnek túl mézes volt, de aki beszerezte a TBS Honeymania bármelyik darabját, az imádná ezt is! 

S-he körömlakk (420), jó régen volt már, amikor a S-he termékek nem a legókocka formátumban léteztek. Viszont ez a szín volt az egyik kedvencem és az utolsó cseppig használható volt a textúrája, pedig már vagy 3 éve vettem, vagy 4? 


♥ Nálatok mik fogytak el mostanában? :) ♥


1 megjegyzés:

  1. De miért nincs nagy méretben ez a Balea tusi??? Annyira jó lenne megszerezni nagyban :-)

    VálaszTörlés