2014. június 3., kedd

Instamix 4.

Sziaaaasztok! :)


Annyira jó kedvem van, süt a napocska is, szóval itt egy zene:


Belefogtam a 100 happy days-be! Szóval azokat 10-es bontásban fogom hozni, a többi képpel együtt!


Kezdjük is az egyéb képekkel (nem időrendi sorrendben):


Unalmas órák, vonat utak, vizsga előtti gyors fényképezések! :)



1-2. Digital Divas
3. Eső ellen lázadó lakkozás
4. Kulissza :)
5. Esti hangulat az erkélyen
6. Rózsa a vőlegényemtől!
7. Unokaöcsém, a kis Toma :)
8. Naplemente :)
9. Csillámok minden mennyiségben! 


1. Én és a húgom! :)
2, Unokatesómmal. 
3. Másik unokatesómmal.
4. Barátnőmmel, neki köszönhetem, hogy elindult a blog, mert Ő tudott róla először és támogatott mindenben! :)

És akkor az első 10 nap a 100-ból:


Day 1.: Reggeli tea és esküvős magazin olvasása az erkélyen!
Day 2.: Szíves égősor a Kikből! :)
Day 3.: Essence: Splash!
Day 4.: Csokis-mogyorós fütyülős kólával! Nyammmi
Day 5.: L'oreal Flamingo Pink körömlakkja.
Day 6.: Akkor még vizsgákra tanulás, a képen éppen neonatológia tételek láthatóak


Day 7.: Jelenlegi kedvenc körömlakk :)
Day 8.: húsmentes pizza: brokkoli, feta, ananász
Day 9.: Rimmel Rita Ora körömlakk
Day 10.: Kiscicám! :)


Megváltozott a nevem instagramon, mostantól:


♥ Pár nap és jövök az újabb képekkel! Hogy tetszenek nektek? Ti is csináljátok a 100 happy days-t, ha igen, milyen néven?♥  



4 megjegyzés:

  1. Hú a pizza milyen guszta. :)
    Én is csináltam ezt a kihívást, nemrég értem a végre. :) agica0723 néven találsz meg instán :)

    VálaszTörlés
  2. Klassz képek! :) Én is belefogtam a kihívásba, de már végeztem is vele! :) Pont ma tettem közzé egy intsamix bejegyzést a blogon én is! :)

    VálaszTörlés