2014. június 21., szombat

Haul: Essence, Rimmel, Blog Sale

Sziasztok!

Az elmúlt pár napban elég sok dolgom volt, ezért nem tudtam írni nektek, de most pótlok mindent! :)


Az első adagban, Essence termékek vannak, amiket már régen szerettem volna megvenni!


Pontozó ecset, körömlakklemosó, körömdíszítő ecset, egy mini sminkpaletta, amit ajándékba kaptam a vásárlásomhoz!

Annyira megkedveltem a Rimmel Rita Ora menta színű lakkját (Breakfast In Bed), hogy muszáj volt, még pár darabra beruháznom belőle!


Balról jobbra: Do Not Disturb, Don't Be Shy, Lose Your Lingerie 

Holnap manikűr velük! :)

Végezetül Maránál vettem pár körömlakkot! :)


Lovely - Moulin Rouge 
Catrice - Am I Blue or Green?
Avon - Romance

Az utóbbi körömlakkal mutatok nektek egy manikűrt is:



♥ Nektek mi tetszik a legjobban? :) ♥

4 megjegyzés:

  1. Arról az Essence körömlakklemosóról majd valamikor írhatnál, hogy hogy szuperál :D Az nagyon érdekelne :)

    VálaszTörlés
  2. Engem az essence paletta érdekelne, hogy mennyire pigmentált és tartós. :)
    A Rimmel Don't be shy lakkjáról nemrégiben írtam: http://norassdiaries.blogspot.hu/2014/06/teszt-rimmel-60-sec-dont-be-shy-rita.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról is fogok írni! :)

      Mindjárt meglesem a Te bejegyzésedet is! :)

      Törlés