2014. június 11., szerda

Nivea Sun Moisturising hidratáló naptej FF50+

Sziasztok!

A szemfülesek láthatták ezt a képet a Facebook-on! :)

A hófehér bőrömet muszáj minimum 50 faktoros naptejjel védenem, különben szénné égek és 1 hétig szenvedek. Eddig a Hawaiian Tropic naptejét használtam, de amikor hirtelen kellett volna, akkor csak ezt lehetett kapni a boltban! Így adtam neki egy esélyt! 


Az illata olyan, mint a tipikus naptejeké, nekem nem annyira tetszik, a párom viszont megemlítette, hogy milyen jó illatom van! (egyre érdekesebb az ízlése! :D )
Egyelőre csak a panel verziós napozást próbáltam, 33 °C délután 4 - fél 5 körül. 
Mindenképp jó pont, hogy napon ülve nem leégtem, hanem barnultam, még ha csak egy cseppet is! :)  
Eloszlatni nagyon könnyű, nagyjából 20-30 perc alatt beszívódik, nem marad kellemetlen olajos érzet a használata után! 
A termék maga sárgás színű, nem kell megijedni (ahogyan azt én tettem), nem fogja meg a ruhát szerencsére. 


De, nem tapasztaltam különösebb hidratáltságot, amúgy is fontosnak tartom, hogy sokat igyunk, egész napos strandolás és napozásnál, simán lecsúszhat 3 liter víz (persze nem a medencéből). 

Az ára 3000 Ft körül mozog, ezért 200 ml-t kapunk. 1 évig lehet felhasználni. Remélem el fog fogyni a nyáron kettőnkre! Kapható kisebb faktor számmal is!
Összességében szerintem megérte az árát, de kiderül a későbbiekben, hogy a nagy melegekben hogy teljesít! 


♥ Ti próbáltátok már? Hány faktoros naptejet használtok? ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése