2014. június 8., vasárnap

Egy napom képekben 2.

Sziasztok!

Az előző ilyen poszt már több mint 4 hónapja volt! Gondoltam örülnétek még egy hasonló bejegyzésnek! :)

Ezek a képek nagyjából egy hete készültek, igyekeztem a legfőbb mozzanatokat megörökíteni nektek! 


Reggel 9-kor keltem és viszonylag sok dolgom volt a napra, így egy gyors zuhany után neki álltam készülődni!


Smink előtt, szemüvegben!



Sminkelés után, kontaktlencsével, megfésülködve! :) 

Indulhattam is, az első állomásom a fehérvári úti piac volt, ahol különböző gyümölcsöket vettem. Imádom a piac hangulatát, mindig kis kori emlékeket elevenít meg, amikor még minden szombat reggel piacra mentünk!


Hamarosan dinnyeszezon! :3


Virágárusokat minden piacon találhatunk. Az egyik nagy kedvenc ebben az időszakban a Petúnia! :)


Miután hazaértem befotóztam pár bejegyzést a blogra, itt épp az elfogyott termékeket fotóztam. :)

A következő hely ahová menni kellett az a Westend volt. A párom jött velem és a Nordsee-ben megebédeltünk!



Egy kis outfit részlet! :)


A célunk nem volt más, mint 2 aranyhörcsög beszerzése! :) Sajnos, Igorka a kis hörink nemrégen elhunyt! :(


Pihe és Puha


Azóta már külön terráriumban vannak mindketten! :)

Ha már állatot telepítettünk, akkor kitakarítottuk Ninjának is az odúját!


A vicc az, hogy kb. 3 napja jött meg a kétszer ekkora terrárium neki! Szóval most már ebben lakik az egyik höri!

Utána sajtkrémes szendvicset készítettem vacsorára és megnéztük a Folytassa a hajózást! című filmet.

A párommal nagyon szeretjük, a Folytassa sorozatot, ezért mostanában elég sokat nézzük! :)

♥ Remélem tetszett nektek ez a bejegyzést! Szívesen látnátok még ilyet? ♥ 


10 megjegyzés:

  1. Tetszenek az ilyen jellegű bejegyzések, mozgalmas napod volt.
    A Folytassa sorozatot nagyon szeretem, sajnos az én párom nem értékeli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Hát igen, elég sajátos humor, az angol humor, sajnos sokan nem szeretik! :(

      Törlés
  2. Nekem is tetszett ez a bejegyzés :) Egyébként te a fehérvári piac közelében laksz? Minden nap ott megyek el kétszer is, arrafele járok dolgozni :) A cipőd egyébként nagyon-nagyon tetszik, hol lehet ilyet kapni? A hörik meg nagyon cukik ^^ Sajnálom a kis elhunytat, részvétem miatta, de talán a két kis újonc betölti az űrt, amit maga után hagyott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Corvin-negyednél lakok! Majd egyik nap összefuthatnánk egy kávéra! :) Kínaiban vettem, jelképes összegért! :) De idei cipő náluk, szóval biztos találhatsz ilyet! :) Köszönöm szépen! :)

      Törlés
    2. No majdnem :D Egyébként nagyon szívesen találkoznék veled, olyan kedves, szimpatikus lánynak tűnsz a blogod alapján :) És akkor el fogok nézni a kínai üzletekbe is, mert ezer éve nem jártam ilyenekbe, lehet én is kifogok néhány jó dolgot.

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm! :) Ez most nagyon jól esett! :)

      Törlés
  3. Olyan jó a hajad!!! *.* Direkt ilyen ombre, vagy növeszted le a színt? :) Amúgy Ninja, ő milyen állat? Nem sikerült rájönnöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Véletlenül lett ilyen, az egészet szőkére akartam befesteni, de csak ott fogta be, ahol már le volt nőve az egész. :) Ninja, egy szárazföldi mór teknős! :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik a mostani hajszíned, szerintem most hagyd picit így, úgyis szív rajta még a nap :) Nagyon cukik a hörcsik, bár az én limitem egy :D

    VálaszTörlés