2014. június 24., kedd

Essence Girls on tour paletta és szivacsos körömlakklemosó

Sziasztok Szépségek!


Mára 2 Essence tesztet hoztam! Az első terméket ajándékba kaptam a vásárlásomhoz a Müllerben.(amennyiben 1000 Ft felett vásárolsz Essence terméket vásárolsz, ajándékba választhatsz egy szemhéjpúder palettát vagy egy nude körömlakkot!)


Aranyos kis csomagolása van, mágnessel záródik, viszont nem vagyok biztos abban, hogy mennyire táskabarát!


A színei igazán kecsegtetőek, az első mattos barnát leszámítva mindegyik szatén csillogású!


Jól néznek ki, ugye? Na de hosszas szenvedés volt, mire így nézett ki! A jobb szélső két színt leszámítva, mindenből 3-4 réteg kellett! Viszont jó tudni, hogy építhető, ugyan kicsit porzó púderről van szó. De meglepően jól bírja az egész napot a szememen (szemhéjpúder alappal), minimálisan kopik, azt is egyenletesen!


Csak a szemhéjamat nézzétek! (Nagyon álmos voltam még, amikor készült a kép)


Ezt a körömlakklemosót (nem konkrétan ezt, csak a koncepciót) régóta nézegettem. Most végre rászántam magamat, hogy megvegyem!


Tapasztalatok:

1.     Tehát beledugod az ujjadat, megforgatod párszor és kész! Ezt teljesíti is! Pipa.
2.      Ha kifogy a folyadék a tégelyből, akkor simán fel lehet önteni a kedvenc lemosóddal! Szuper!
3.     Annyira csodálatos virágos illata van, hogy az hihetetlen! Imádom! 
4.     Ahol van a lyuk a szivacson, ott már az első alkalommal szétszakadt egy picit a szivacs, de semmi következménye nincsen!
A termék 1000 Ft-ba került, ha abból a szempontból nézzük, hogy később "újratölthető", akkor megérte az árát! :)



♥ Nektek megvan ez a körömlakklemosó? ♥

7 megjegyzés:

  1. A paletta nem tetszik, de ezt a körömlakk lemosó tégelyt hasznos kis dolognak tartom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se lesz a kedvencem...
      Este kiderül, hogy a sand mennyivel lesz könnyebb lemosni vele! :)

      Törlés
  2. És a körömlakk feloldódik a szivacsban, vagy azzal mi lesz? Miután kiürült, ki kell mosni a szivacsot (a lemosott lakokk miatt) és utána felönteni? Bocsi, hogy itt értetlenkedek, csak nem értem! :) Higiénikus?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, most este kiszedtem a szivacsot, nem látni rajta semmit, szóval azt mondanám, hogy igen. Szerintem én 3-4 lemosott lakk után ki fogom mosni majd! :)

      Törlés
  3. A lemosót nagyon szeretném, bár még előbb megnézem melyik az olcsóbb, ez, vagy az Isana.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg, ha az Isana-t vennéd, akkor számolj be róla mindenképpen! :)

      Törlés
  4. Eddig nem hoztak lázba a paletta színei, de ez a párosítás rajtad nagyon jól mutat! :)

    VálaszTörlés