2014. június 7., szombat

NOTD | China Glaze - Love Letters

Sziasztok!

Ez a körömlakk a Pixiboxomban lapult! Már elsőre megtetszett a színe. Mivel érdekelt titeket a manikűr lehetősége, ezért nem halogattam, hanem amint lehetőségem nyílt elkészítettem nektek! Fogadjátok sok szeretettel!

Alapnak a Miss Sporty Et Voilá francia manikűr lakkját használtam, 2 rétegben, ha jól fedő fehér lakkotok van (például a NYC márkának van nagyon szép fehér körömlakkja (Blanco)), akkor elég lehet akár 1 réteg is abból!

Utána jöhetett a China Glaze Love Letters körömlakk, eléggé folyós az állaga, de kis trükközéssel nagyon könnyű eloszlatni! A kupak kézre áll, teljesen rendben van! :) A képeken két réteget láthattok, ennyivel már szinte teljes fedést biztosít! :) A száradása, hát az horror, mivel kapásból 3-4 réteg kell ehhez az összhatásért...


Kicsit tovább mentem és a középső ujjamról lemostam a lakkot és felkentem a L'oreal Flamingo Pink körömlakkját, a mutató ujjam közepére húztam egy csíkot ugyanezzel a lakkal, majd a hüvelyk és gyűrűs ujjamra kentem a Catrice Two Million Dollar toppert! A kisujjamon hagytam mindent a régiben, hogy érvényesülhessen ez a csodás barackos szín! :) Majd mindent megkoronáztam a Barry M fedőlakkjával!


Felhasznált lakkok csoportképe:



♥ Remélem tetszett nektek ez a manikűr! :) ♥



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, és jól mutat a körmödön: ) a lábadnak gyógyulást!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Csodás ez a doboz! Megkérdezhetem, hogy mi a tökéletes arcápolási rutinod/praktikád? Én sem tudok arckrémet használni, és ötleteket gyűjtök, hogy hogyan is lehetne nélküle jó a végeredmény. Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha az jó, akkor 1-2 napon belül írok róla 1 bejegyzést! :))

      Törlés