2014. május 19., hétfő

További erkély átalakítás :)

Sziasztok!

Tovább alakítottam ez erkélyünket, bár inkább turbózásnak mondanám! 

Szóval észrevettem, hogy Széncinegék repkednek a belső udvarban (igen, a belváros közepén, én se értem...)..

A kép csak illusztráció

Úgyhogy eldöntöttem készítek nekik egy madáretetőt magokkal!

A kiindulási alapnak feláldoztam ezt az IKEA-s gyertyatartót:


Kötöttem rá régi szalagokat, majd az amúgy is csúnyácska és megkopott korlátra kezdtem felerősíteni! Így legalább eltakarja valamennyire:




Nagyon fontos, hogy stabil legyen és elbírja 2-3 kismadár súlyát!


Már csak magokat kell szórni közepére! :)


Ezt a szívecskés lámpás sort, potom 1290 Ft-ért lehet kapni a Kik üzleteiben (van piros, kék, krém, fehér színben is). Biztosítótűkkel tűztem fel a "falra".
Persze eső előtt fontos beszedni, hogy ne ázzon el az elem dobozkája. Az égők nem melegednek fel, így nem is veszélyes.


♥ Hogy tetszik nektek ez a bejegyzés? :) ♥



5 megjegyzés:

  1. óóóó kell nekem is egy olyan égősor *-* mennyire jóó!!!
    a kikbe mindig olyan jó dolgok vannak! : D

    VálaszTörlés
  2. Nem fújja ki szerencsére! :)

    VálaszTörlés
  3. Aztaaa, az a KIK-es égősor nagyon tetszik! :D Akár esküvői dekorációnak is el tudom képzelni! :) Megyek is délután és megnézem élőben! :)

    VálaszTörlés