2014. május 14., szerda

Mini Körömlakk Haul

Sziasztok!

Felfrissítettem pár lakkal a körömlakk "gyűjteményem" (haha, nem igazán lehet annak nevezni, azt a pár darabot), szóval gondoltam megmutatom nektek is!


Essence colour&go miss universe

Ezzel a lakkal elég régóta szemeztem, de a splash! miatt vettem meg, hogy legyen ami még jobban feldobja!

Essence colour&go splash!

Ezt a körömlakkot kölcsönbe kaptam először, de annyira megtetszett, hogy muszáj volt megvennem!


Miss Sporty Et Voilá körömlakk

Ezt a kis lakkot francia manikűrökhöz vettem, de láss csodát, sikerült nektek a hátoldalát lefotóznom! :S
Szóval itt egy kép az elejéről: 


L'oreal Flamingo Pink 

Egyik reggel úgy ébredtem, hogy nekem kell egy neon pink körömlakk, szóval amint tudtam elugrottam a Müllerbe és ez volt a legpinkesebb (új szót alkottam) szín, úgy hogy landolt is a kosaramban! Erről holnap hozok nektek egy manikűrt is! ;)


BarryM alap és fedőlakk

Ezt nem kell magyarázzam, ugye? :)
Már nagyon kellett egy új, mert az előző beadta a derekát!


♥ Mi az ami nektek is meg van ezek közül? Mi a véleményetek róluk? :) ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése