2014. május 5., hétfő

Áprilisi kedvenckék

Sziasztok!

Remélem még nem késő, de meghoztam nektek az áprilisi kedvenceimet! Ami engem is meglepett, hogy csak egy smink került be a csoportképbe! 


Aldo Vandini kézkrém, amit az unokatesómtól kaptam! Előszeretettel használom, annyira tetszik az illata és a kiszáradt kezemet is rendbe hozta, pedig nem mondanám nagyon zsíros krémnek!

Naturissimo Professional Rebarbarás Peeling, annyit segített ebben az átmeneti tavaszi hetekben, hogy az hihetetlen. Újra elkezdett zsírosodni az arcbőröm, ez a kis termék pedig helyre rakta az arcomat! :)

Törlőkendő a Kikből, ez az illata miatt került be, meg nem mellesleg a puha kendő miatt, olyan mintha selyemmel tisztítanám az arcomat, fáradt estéken ezzel törlöm le a sminkemet is és maradéktalanul leszed mindent, na jó a bőrömet nem. :)

Vision Express napszemüveg, a kontaktlencsém vásárlásakor választhattam egy napszemüveget és erre esett a választásom! Mivel minden nap a napszemüvegeim felé nyúlok, ezért sokszor viselem ezt is, amikor nincs rá szükség hajpántként használom!

Essence Blush up pirosító, ezt már akkor kinéztem magamnak, amikor kikerült az állványra, és most a szülinapom alkalmával meg is kaparintottam! Ki szeretne tesztet látni róla? :)


♥ Remélem tetszett ez a bejegyzés nektek! :) ♥ 


2 megjegyzés:

  1. Úristen nekem is ilyen a napszemüvegem és imádom! :) Olyan szép vibráló színe van. Nekem az Aldo Vandini kézkrémből a magnóliás van meg, és annyira jó, hogy ilyen pici, mert bármelyik táskámba belefér :)

    http://pompiliadesign.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, most kíváncsivá tett ez a magnólia, majd mindenképp megszaglászom! Köszi, hogy írtál! :)

      Törlés