2014. május 8., csütörtök

Kiürültek

Sziasztok!

Végre nem pakolgatom tovább az elfogyott termékeket! :) Rájöttem mért fogynak ilyen lassan a dolgok, mert mindenből felhalmozok vagy nagy kiszerelést veszek.


Most főként tisztálkodás és körmös dolgokon van a hangsúly! :)


Dolly Kiss parfüm: nagyon szerettem ezt az illatot! De nem tervezem újra venni, nem is vettem, mert kaptam, nah mindegy, szóval nekem picit túl édes illata van. 

S-he - körömlakk szárító spray: jó kis termék, viszont ár - érték arányban szerintem nem éri meg, akkor már várok plusz 5 percet a száradásban! 

S-he - top coat: be kell vallanom valamit, elég sokat használtam alapnak. Viszont mentségemre szóljon, hogy olyan gyorsan szárad!!!! :)


Joanna - citrusos tusfürdő: tutiiii újraveszem, de előbb elhasználom a másik 2 flakon tusfürdőmet, és kipróbálom a többi illatot is. :) Annyira felfrissít, hogy az hihetetlen és egyáltalán nem szárítja a bőrömet. Hihetetlen jó az árfekvése! Teljesen favorit! :)

Eveline - micellás sminklemosó: végre rávettem magamat, hogy elhasználjam, már rengeteg helyen olvashattatok róla, és én is tanúsítom, hogy nem ér fel egy L'oreal típusú lemosóhoz!

Yves Rocher - narancsos kakaós kézmosó: ez a kakukktojás, mert mindig megbújt amikor a korábbi elfogyottakat írtam! Remélem a következő téli szezonban újra kapható lesz. Annyira visszaadja a zselés szaloncukor illatát, hogy rosszabb napokon egy hajszál választott el attól, hogy a számba adagoljam. 

Aveo - körömlakk lemosó: már végig mentem a márka minden lemosóján, eddig talán ez vált be a legjobban, de lilának az illata, akkor is mindent visz! :)


♥ Nálatok mik fogytak el mostanában? :) ♥


1 megjegyzés:

  1. Nekem több parfümöm van, ebből kettő állandó. Most egyszerre 4 fogyott ki, bajban is vagyok, hogy melyiket pótoljam előbb :)

    VálaszTörlés