2014. május 20., kedd

HAUL: lakásdekor + minden más

Sziasztok!

Mint írtam elkapott a fészekrakó ösztön! Vannak itt pohár, gyertya, stb... Illetve még beszereztem újabb körömlakkokat és sminkeket! Még 1 körömlakkot kinéztem a Naillandnél és után vásárlási stop-ot hirdetek 1 hónapig! Kommentben várom a fogadásokat! :D 


Felső a Hádából - 640 Ft


Ricinus olaj 


Miss Sporty Instant Colour & Shine Plum Twist 895 Ft


NYC körömlakk ( Rooftop Party Berry ) - 545 Ft


Mozsár - Kik - 630 Ft


Tégely - H&M Home - 2000 Ft
Pohár - Butlers - 990 Ft
Gyerta - Kik - 630 Ft


Epres - csokis kézkrém - Essence - 650 Ft
Essence glitz & glam (03) körömlakk - 650 Ft

Nagyjából itt tartok most! Igazából még 2 hajpántot kéne bevallanom! :) 


♥ Ti mit vetettek mostanában? :) ♥

4 megjegyzés:

  1. Ó, ez a Miss Sporty ajakkence! *.* A ricinus olaj nálam is fogyó 'eszköz'! :) Te mire használod, a hajadra? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan írok róla! :) igen, a hajamra, de egy egész üveg elfogy, erre a hosszra.

      Törlés
  2. Azt az Essence lakkot én is megvettem, a felső nagyon szupi, tetszik. Én a ricinus olajat belekeverem a samponomba, és a hajpakolásomba, így nem kell sok és szenvednem se kell a lemosással. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abba a lakkba szerelemes vagyok még mindig! :) Nem rossz ötlet, de vajon ugyanolyan a hatása is? :)

      Törlés