2014. május 24., szombat

Kék TAG

Sziasztok!

Már nagyon régóta szerettem volna megcsinálni ezt a bejegyzést. Tudom, hogy régebben nagyon felkapott volt, de én most jutottam el idáig. Ettől függetlenül Ti is nyugodtan megcsinálhatjátok, egész egyszerűen csak fotózzátok le a kék termékeiteket! :)

Mivel a szemem színe kék, ezért egyértelmű, hogy sok terméket tudtam összeszedni ebbe a kategóriába! Nekem mindegy, hogy király, tenger, ég, zöldes, vagy vibráló. Jöhet mind! :)


Csoportkép! Csíííz!


Essence Colour & Go - Miss universe körömlakk

Essence Colour & Go - splash! körömlakk 

Urban Decay - Electric szemceruza

Essence Sun Club - Blue lagoon szemceruza 


Catrice - Alluring Night körömlakk 

L'oreal Trio Pro - Blue Fever szemhéjpúder

Mini Bourjois Dose de Nacres - 9 szemhéjpúder


Napszemüveg kék keretes - blog találkozóról

Napszemüveg kék lencsés - Vision Express

L'oreal ColorAppeal Holographic - Xenon Blue szemhéjpúder 

Garnier Pure Actice ExfoBrusher arctisztító


♥ Nektek mi a kedvenc kék terméketek? Nektek megvan valami ezek közül? :) Hogy tetszett ez a bejegyzés? :) ♥

5 megjegyzés:

  1. Ez a TAG nagyon-nagyon tetszik!
    És Soulwave szól a blogon! Ismered őket? Hihetetlen :) A barátom nagyon-nagyon jó barátai zenélnek a zenekarban :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jó! :) Egyszer úgy eljutnék egy koncertjükre! :) Örülök, hogy tetszik! Csináld meg Te is és linkeld be! Kíváncsi lennék rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen cuki vagy!
      Hát, az Alterábán idén is lesznek :) Azt hittem, közel laksz Vas megyéhez, azért ismered őket:)

      Törlés
    2. :) Szombathelyre járok egyetemre!

      Törlés
  3. Tetszik ez a tag pláne, hogy én is nagyon szeretem a kèket:)

    VálaszTörlés