2014. május 10., szombat

Essence Blush up! Heat wave

Sziasztok!

Meghoztam az Essence Blush up!(Heat wave) pirosítóról a tesztet! :)

Számomra nagyon praktikus, hogy átlátszó a csomagolása, mert így könnyen kitűnik a sok sminkem közül! Jól záródik, kicsit talán túl jól, de örülök, hogy nem nyílik ki spontán a táskámban! :) 


A színei teljesen lázba hoznak! Annyira friss és üde és imádom hogy átmenet van a két szín között! 
Nagyon könnyen felvihető és eldolgozható. Az egyetlen negatívum, hogy a kelleténél jobban porzik, de ez a legkevesebb! Órákon át fent marad és egyenletesen kopik. 


Szerintem ez a nyár slágere lesz nálam! :)

♥ Nektek meg van ez a pirosító? Hogy tetszik? ♥


3 megjegyzés:

  1. Én ugyan nem használok pirosítót, mégis felkeltette ez az érdeklődésem, mikor megláttam az állványon. Azért, mert láttam, hogy átmenetes, és gondolkoztam, hogy lehet felvinni úgy, hogy tökéletesen megegyezzen a szín mindkét orcán.. :) Egyébként én azt hittem, hogy ez egy ilyen krémes pirosító, de ha porzik, akkor tévedtem .. :) (egyébként fent elírtad, mert catrice-t írtál :)
    szép napot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, köszi, hogy szóltál! :)

      Eléggé összekeveredik a két szín és eddig nem tűnt fel hogy ne egyezne az arcomon! :) Szerintem érdemes kipróbálni, főleg most a Joy napokon a Müllerben 20% kedvezmény van.

      Törlés
  2. Nekem is meg van és egyszerűen imádom, annyira sokoldalú :)

    VálaszTörlés