2014. május 1., csütörtök

Telefon, a mindennapok elengedhetetlen kelléke

Sziasztok!

Ti is kiszolgáltatottnak érzitek magatokat, ha nincs nálatok a mobilotok? Olykor viszont olyan jó érzés, ha lemerülök, mert csak magam lehetek, és végre más szépségeket is észreveszek. :) Most viszont megmutatnám, hogy mik találhatóak a mobilomon, mivel könnyítik meg az életem:


Szóval Ő egy Sony Xperia SP, 5 hónapja az én Kicsikém! :D

Ez látható az első képernyőn:


Fenti sávban a kimenő - bejövő hívások, alatta a hírek, utána a google kereső, aztán a beállítások (fényerő, wifi, repülős üzemmód, stb...)


A második képernyő már sokkal személyre szabottabb, a menüt szinte nem is használom, mert így is megtalálok mindent. 5 mappa található itt, az óra, illetve az időjárás, amit rendszeresen nézegetek, eddig még sose hagyott cserben.

1. mappa:


Menetrendek:

Mivel állandóan utazok, ezért fontos tudnom hogy indulnak a vonatok, melyik buszt érem el, akár Szombathelyen, akár Budapesten vagyok!

2. mappa: 


Játékok

Valamivel muszáj elütnöm az utazás közben időt! :D Ha nem vonatozok (ott filmet szoktam nézni laptop-ról), akkor zenét hallgatok vagy játszok.

3. mappa:


Social Media és kommunikáció

Google talk, Viber, Facebook chat, gyors és ingyenes kommunikációt biztosítanak. 
Pages Manager, minden bloggernek ajánlom, akinek van Facebook-os oldala! Nagy segítség!
Twitter, Instagram, gondolom őket nem kell magyarázni! :)

3. mappa: 


Zenék, képek

Végül is, az Instát is idesorolhatnám, de jól van Ő a másik mappában! :)
Szóval itt van minden ami a zenével és a fényképekkel kapcsolatos! 

5. mappa:


Hasznos 

Mint például a beállítások, a naptár, térkép, google play. 


♤ Nektek is van olyan, hogyha ugyanannyit mutat az óra (pl.: 14:14), akkor kívántok? Ti milyen alkalmazásokat használtok még? :) Holnapra egy érettségis túlélős bejegyzést tervezek! :) ♥



2 megjegyzés:

  1. Hehhe, nekem Xperia U-m van szintén 5 hónapja. :DDD
    Alapból Sony-s vagyok, szeretem is. Én zenére, netre, blogolásra és fotózásra használom leginkább. :)

    VálaszTörlés
  2. én egy éve vagyok boldog tulajdonosa a sony Xperia Z-nek. Imádom. szerintem a legjobb telefon :)

    VálaszTörlés