2014. május 15., csütörtök

L'oreal körömlakk: Flamingo Pink TESZT

Sziasztok!

Meghoztam a tesztet a L'oreal körömlakkról!

Amióta meg van az erkély átalakítása, ilyen gyönyörű környezetben tudok lakkozni:



Az üvege nekem nagyon tetszik, kis visszafogott, elegáns, az arany kupakot leszámítva semmi csicsa. Az ecsete lekerekített, széles, meglepően könnyű vele dolgozni!

A lakk könnyen terül, nagyon krémes a textúrája, és a finishe valami mesés!

Alá 1 réteg fehér francia manikűr lakkot használtam, a színből kellett a 2 réteg, hogy mindenhol egyenletesnek lehessen mondani! Az igazi csillogáshoz felkentem még egy átlátszó réteget is! :)



Imádom a színét, olyan mintha kis cukorkák lennének! :)


Annyira vibráló, hogy az hihetetlen, és mivel nem megszokott feldobja a mindennapokat is. Annyira tavaszias!

Egyedül azt sajnálom, hogy csak 5 ml a tartalma! :( Sajnos egy becsületes lakkozásnál még az én körmeimre is elmegy az 1/5 üveg!


Nektek, hogy tetszik ez a szín? El tudjátok képzelni a körmeiteken? :)


5 megjegyzés: