2014. május 4., vasárnap

Hogyan alakítsuk át az erkélyünket?

Sziasztok!

Elég régóta érlelődött bennem, hogy az erkélyünket is otthonosabbá tegyem, de sokáig nem jött az ihlet, végül pár napja úgy keltem fel, hogy ez az a nap! :)


Ilyen romos állapotban volt előtte!


Bepakoltam a dolgokat, felsöpörtem és amennyire lehetett felmostam!


Ennek a két szőnyegnek már egy ideje nem volt helye, ide viszont pont passzoltak!


Egy barna takarót áthajtottam a korláton és összevarrtam a két oldalán, aztán alul is összekötöttem az oszlopokkal. Már csak a berendezés hiányzott, amit az ikeából vettünk meg, family kártyával, igazán baráti áron volt (9000 Ft) ez az asztal és a 2 szék. Minden összecsukható és könnyen elrakható, ha esik az eső. 

Belülre úgy jut be valaki, hogy beül és magára húzza az asztalt, mert ezek mögött még van egy kis hely. :)


Végül ilyen lett a végeredmény. Annyira imádom. A nap nagy részét kint töltöm. :)
Még egy balkon ládába tervezek virágokat ültetni, azok az asztal mellett lesznek kifelé. 

Most mutatnék még pár hangulat képet:



Fűszernövény a belvárosban.


Kuckózás. :) Tanuláshoz, sorozatozáshoz, olvasáshoz jó időben tökéletes! 


Borozós délután! :)


♥ Remélem nektek is tetszik a végeredmény! Mit gondoltok a képekről? ♥


7 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet!! :) Imádtam ezeket a képeket, szinte ott érzem magam a puha párnák között pihenve, iszogatva, olvasgatva. Nagyon hangulatos és szuper az ötlet! Bárcsak lenne erkélyünk, akkor én is megvalósíthanám :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kis barátságos hangulatos mini kuckó lett az erkélyedből :D Imádom :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik nektek! :)

    VálaszTörlés
  4. Épp egy költözés kellős közepén tartok... az új lakáshoz két erkély is tartozik (egy egészen nagy és hátul egy egészen picike). Szuper ötletet adtál a szőnyeggel és fűszernövényekkel! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy segíthettem! :) Már ezért megérte! :)

      Törlés
  5. Meseszép kis zugot csináltál! Igazán hangulatos! :)

    VálaszTörlés
  6. A bekuckózós résszé alakítás volt a kedvencem! Olvasás közben én erre gondoltam átalakítás néven, elsősorban! :)

    VálaszTörlés