2014. szeptember 14., vasárnap

Szeptember felfedezettje: körömnyomdázó szett

Sziasztok! 

A mostani felfedezettben nem egy krémet vagy sminket hoztam, hanem egy tárgyat. Méghozzá egy e-bay-ről rendelt körömnyomdázó szettet. Nem ejtenék túl sok szót róla, mert tudom, hogy sokan ismerik!


Van két Pet'la Plate lemezem is, de nem igazán, vagy nagy kínlódások során sikerült bármit is nyomdáznom belőle, viszont tudtam, hogy nem a lemezzel, hanem a nyomdával van gond, így rászántam magamat, hogy vegyek egyet 450 forintért innen!


Egyszerűen fantasztikus!!!! Imádom! Annyira könnyebb vele az élet! Könnyen felszedi a mintát. Szilikon feje van és könnyen lehet tisztítani is!


A következő manikűrt ezzel a mintával készítem majd, most hogy van nyomdám, sokkal több kedvem van elővenni a lemezeket! :) 



♥ Ti szoktatok nyomdázni? :) ♥

8 megjegyzés:

  1. kíváncsian várom a nyomdázott körmeid!:) már régen tervezem, hogy én is beszerzek egy nyomdát, de még nem sikerült rászánnom magam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig annyira egyedi kombinációkat tudunk kihozni magunkból! Érdemes kipróbálni! :)

      Törlés
  2. Én is szívesen nyomdáznék, de nem igazán merek ebay-ről vásárolni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, januárban nekem is volt pár vakvágány vásárlásom! :( Na de majd összebeszélünk! :)

      Törlés
  3. Örülök, hogy ezek szerint neked is sikerült a nyomdázás! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is ezt a nyomdázót használom, más szóba sem jöhet!

    VálaszTörlés