2014. szeptember 29., hétfő

Így blogolok én! :)

Sziasztok!


Mai bejegyzésben beengedlek Titeket a "kulisszák" mögé. Megmutatom, hol írom a

bejegyzések, mivel szerkesztem a képeket és sok hasonló titkot megosztok Veletek! :)


Nagyon fontos tényező, hogy vasárnap estétől, csütörtök estig nem vagyok otthon, hanem

vidéken vagyok az egyetemen. Épp ezért minden fénykép és videó szombaton, illetve

vasárnap délelőtt szokott készülni. Éppen ezért általában, 2 hétre előre meg vannak

tervezve a bejegyzések, aminek a 80%-át tudom is tartani. Ez sokat segít abban, hogy

tudom, előre miket kell lefotózni, levideózni. Ha van időm, tartalék bejegyzéseket is tudok

fotózni.


Ez a dohányzó asztalka a nappalink közepén található. Mostanában ezen fotózom a

termékeket, illetve itt írom/szerkesztem a hétvégi bejegyzéseket, itt ötletek. Fontos

számomra, hogy harmonikus legyen a környezetem, ilyenkor tudok tiszta fejjel blogolni.

Háttérben mindig a kedvenc zeném szól, ha mégsem, akkor a 
Noisli oldaláról megy az eső

és a madárcsicsergés, ami egy gyönyörű hajnalt juttat az eszembe! Ennél az asztalnál

szoktam körömlakkozni is, a foltok is ebből származnak! :)


A következő tetthelyszínen készülnek a videók, ez az én csajos, saját sarkom, az új

erkélyem. Még egy régen kapott fehér íróasztalom áll itt. Rengeteg személyes tárggyal

veszem körül magam.



Az egyik sarokban egy orchideás kép áll, két "ültető kő", amin a párom és az én nevem van,

amit még a bátyámék esküvőjén kaptunk. Illetve egy párologtató, amiben mandula és

levendula szokott illatozni.


Különböző dekorációk, művirágok.
Azt a szívecskét még a vőlegényem nyerte nekem a Praterben! :)


Másik sarokban még több kép! :)



Videók vágásához jelenleg a Movie Maker programot használom, de szeretnék kipróbálni 

más programokat is.


Képek szerkesztéséhez pedig a Picasa a hű társam, már a blog kezdete óta. Egyszerű a 

használata, de teljesen kiszolgálja az igényeimet. 


Minden tartalom, ami megjelenik, egy Blog nevezetű mappában van rendszerezve, külön

témák szerint. Például az állandó mappában található a szárnyacska, amit minden

bejegyzés végén látható. 


Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, hatalmas puszit küldök minden olvasómnak!

Kedves blogger lányok, kérlek, írjátok meg Ti is hogyan blogoltok, hogy minél jobban megismerjenek Titeket is az olvasóitok! :) ♥ 


15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a művirágok és az a képkeret is csodás még mindig, nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Már egy ideje olvasom a blogod, és nagyon tetszik! :) Érdekes volt látni, hogyan születnek a bejegyzések. :) Nem bánnád esetleg, ha a saját blogomra kiraknálak a "Kedvenc blogjaim" blokkba? :)

    VálaszTörlés
  3. Jajjj nagyon klassz :)
    Úgy szeretem ezt a stílust :)

    VálaszTörlés
  4. Én is tervezek egy ilyen bejegyzést, szombaton 2 éves lesz a blogom, így a szülinap keretében szeretnék kulisszatitkokat megmutatni az olvasóknak :) Én is szeretem az ilyen posztokat, egy fehér asztal annyira hiányzik a fotózáshoz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mindenképpen elolvasom! :) Fehér asztalnak szerintem tökéletes lehet az ikeás fehér kis asztalka! :) http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/60193736/

      Törlés
  5. Csodásak a fotók, a színek, minden annyira hangulatos! Bárcsak én is ilyen szépen berendezhetném végre a saját otthonunkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 Köszi Guru társam! :D Az asztalokat, még a "szülőházamból" örököltem! :)

      Törlés
  6. Itt aztán rend van :) Az én íróasztalomon és körülötte rengeteg holmi van, könyvek, fél írószerbolt, itt meg alig van valami, mint egy irodában. De tényleg hangulatos.

    VálaszTörlés