2014. szeptember 8., hétfő

Essence Princess Lash szempillaspirál (ÚJ)

Sziasztok Cuncik!

Itthon még nem kapható (már csak pár nap kérdése) ez a szempillaspirál, ami az essence őszi szortiment frissítéssel jön be hozzánk is! Gondolom mindenkinek a cuki kis csomagolás jön be legelsőre, ami teljesen érthető, de a Lash Princess névhez kell is a csillogás! :)



Íme a cukiság faktor még közelebbről! :) ♥



A kupakon található minta gumírozott, így még biztosabb fogást nyújt spirálozás közben! :)


Az ívelt kefe! :)  Az essence szerint: "az új lash princess szempillaspirál speciális kialakítású kobra kefével rendelkezik..." És tényleg olyan, mintha oldalról néznéd a kobrát. :)


Tartóssága teljesen normális, kibír jócskán pár órát, nem pereg. Ahogy mondtam már a videóban nem a dúsítás a fő fegyvere, annál inkább az ívelt hosszú pillák!


Szépen szétválasztja a pillákat, nem tapasztaltam csomósodást több réteg után sem.

Szerintem szépen megemeli a pillákat, de hosszításban már láttam jobban teljesítő spirált. 


Összességében azt mondanám, hogy aki a dúsításra vágyik, az más spirált keressen, aki viszont ívelt pillákra vágyik, nyugodtan próbálja ki, nem fog csalódni! :)



♥ Nektek megtetszett? Kipróbáljátok? 2 nap és láthatjátok az új videóban! :) ♥


6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, csak felénk sajnos nincs Rossmann, így nem tudom mikor jutok hozzá. :(

    VálaszTörlés
  2. Én is nyertem egyet. Nagyon megszerettem, szinte minden reggel ez után nyúlok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom! :) Reggel öröm ránézni, egyből jobb kedvem lesz! :)

      Törlés
  3. Nem tűnik rossznak, a képek igen csak meggyőzőek, bár én jobban szeretem az olyan spirálokat, amik nem csak pár óráig bírják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy gondoltam, hogy egy átlagos napot, indulás előtt felkened, mikor hazaérsz lemosod. :) Nekik tökéletes lehet! :)

      Törlés