2014. szeptember 24., szerda

Elfogytak: Szeptember

Sziasztok! 

Elfogyott pár dolog, gondoltam megmutatom Nektek! :)



Sokszor vannak leakciózva a baba termékek, így amikor 340 Ft / db áron dobják utánunk, mindig veszünk 2-3 flakonnal. :)

Rendszerint szoktunk újravenni belőlük, mert nagyon beváltak. :)


Lirene Micellás víz, nagyon megszerettem. Még itt írtam róla. A bőröm is szerette, lehozott minden sminket és nem lettem pattanásos se. Ha elfogyott a Ziaja micellás vizem, biztosan újraveszem majd. :)

Ebelin acetonmentes körömlakklemosó. Sajnos nem vált be, és gyorsan is fogyott. Mostanában nem jutottam Müller közelébe, hogy újravegyem az aveo lemosómat.


Ezt a NYC púdert már többször is újravettem, gyönyörűen mattít és az ára is nagyon-nagyon baráti. Most egy Catrice púder használok, amit még az eggyel korábbi leárazásokon vettem. 

Catrice sminkalap. Még régebben találtam egy akciós kosárkában. Igazából nem fogyott ki teljesen, de szerintem jócskán meghaladta az 1 évet, amíg eláll. Nem mellesleg már nem is kapható, egyedül az illata miatt tartogattam ilyen sokáig.


Fogporozás közben szoktam tartani szüneteket. A sensodyne pronamel fogkrémje nagyon bevált. Fontos szempont számomra, hogy ne legyen nagyon mentolos, mert nem bírom a mentolos dolgokat annyira. (Pl.: az airways rágóktól bekönnyezek, annyira csípnek)

Oplica strep szőrtelenítő krém. Nem ragoznám túl. Kb. 300 Ft, egy évig elég és lehozza a nem kívánatos szőrszálakat, a pirosság utána nagyon gyorsan el is tűnik.


Avon planet spa holttengeri árványos kézkrémet már egy jó ideje elhasználtam, de mindig elfelejtettem lefotózni. Nem volt rossz, kicsit erősebb férfi parfüm szaga volt viszont. Nem is tudom, hogy lehet-e kapni még? 

Gliss Kur hajolaj. Nagyon sajnálom, hogy elfogyott!!! Imádtam/imádom. Amint lesz rá keretem újraveszem. Még a pixibag-ben lapult. Csodát tett a hajvégeimmel! 


♥ Van ami Nektek is megvan/volt ezek közül? ♥ 


2 megjegyzés:

  1. Pronamelt veszek mindig Elmex géllel kiegészítve, nagyon szeretem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most, egy nem annyira mentolos alternatívát keresek! :)

      Törlés