2014. szeptember 9., kedd

Maybelline Color Drama Ajakceruza (Berry Much) TESZT

Sziasztok Cuncik!

Talán az összes új termékem közül ennek örültem a legjobban. Kezdek nagyon rákapni

erre az Oxblood színre, sőt a Haul videó óta, még egy passzoló pólót is vettem. :) Egy

valami tuti, hogy nem ez lesz az utolsó darabom ebből a vonalból! :)


Kicsit sajnálom, hogy ilyen picire sikeredett, mert amilyen csodás, olyan gyorsan fog 

fogyni. 
Teljesen hagyományos, hegyezős technikáról van szó.


Nagyon örültem, hogy egy matt ajakceruzára sikerült szert tennem, ráadásul nem 

szárítja a számat sem, ami meglepő. Nagyon-nagyon tartós, eddigi legtartósabb 

sminkem. Konkrétan kibírt egy teljes sajtburger menüt is! Jujjj, lebuktam. :)



A színe intenzív, és vonzza a tekinteteket. Ahogy gondoltam tényleg passzol a Catrice 

Velvet Matt szemhéjpúderrel, de holnap meglátjátok a videóban is! ;) 


Ja igen, teljesen olyan, mint a Miss Sporty ajakceruzája, azt leszámítva, hogy ez egy 

komolyabb, nőiesebb textúra.


Balra : Miss Sporty Plum Twist - Középen Catrice Velvet Matt Al Burgundy - 
Jobbra : Maybelline Color Drama Berry Much


Ha megtetszett Nektek, ne felejtsétek el, hogy most megnyerhetitek ennek a ceruzának 

a pirosas árnyalatát, ebből a videóból kiderül mit kell tennetek érte:

 


♥ Mit gondoltok erről az ajakceruzáról? Kíváncsiak vagytok a holnapi smink videóra? ♥


8 megjegyzés:

  1. Én is imádom azt a színt, annyira illik az őszhöz. Tetszik ez a termék, csak lehetne kétszer ekkora :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Viki! Ezt mar en is kineztem magamnak,de itthon meg nem lattam vagy elkerulte a figyelmem, te hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Külföldön vettem, de ha szeretnéd hozok Neked! :)

      Törlés
    2. Jujj, nekem is!:D Mennyibe kerult?

      Törlés
    3. Csajok! Írjatok nekem emailt és megbeszéljük! :) imadeitiloveitblog@gmail.com

      Törlés