2014. szeptember 16., kedd

OUTFIT | Bordó vagy lila?

Sziasztok!


Hoztam Nektek 1-2 képet egy outfitról, amit egy kedves barátnőm fotózott!




Ez a nyaklánc eredetileg fülbevaló volt, amit Velencében vettem, de sajnos eltűnt a másik párja, ezért készítettem belőle egy nyakláncot! :) 


Ez a kedvenc képem lett!

A jókedv olyan, mint egy villámlás, amely egy tündöklő pillanatra áttör a felhők sötét takaróján; a vidámság napfényt lop a lélekbe, és azt állandó, véget nem érő nyugalommal tölti meg.

Joseph Addison

Kardigán -  Kik
Póló - C&A
Szoknya - H&M
Cipellő - H&M



♥ Remélem tetszenek Nektek a képek! :) ♥

14 megjegyzés:

  1. Szia! Díjat kaptál tőlem :)
    http://blogofpetra.blogspot.hu/2014/09/dijat-kaptam-liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képek, ügyes a fotós is :) Csak azt nem értem,hogy miért kell egy fotóra hatalmas betűkkel ráírni a fotós "nevét". Persze, legyen rajta, egyértelmű, csak szerintem a legjobb fotót is elrontja a hatalmas "szöveg", a kép valamelyik sarkában egy szépen kialakított, diszkrét névjegy, ami még olvasható, de nem hivalkodó, sokkal szebb és kifinomultabb lenne szerintem. (Bocs, tudom, ez nem a fotós blogja :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Persze értem én, de nekem még tetszik is, mintha címlap lenne! ;)

      Törlés
  3. Jó képek lettek :) A kik-es kardigánt mostanában vetted vagy már régebben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Most vettem egy hete! :) Tegnap még láttam egy csomó méretben!

      Törlés
  4. Jók lettek a képek! :) Nagyon ötletes, hogy a fülbevalóból nyakláncot készítettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A legtöbb egyedül maradt fülbevalóval így szoktam eljárni! :)

      Törlés
  5. Igen, címlapos :) A szín nem a kedvencem, akár bordó, akár lila, de a szemeid és a hajad gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Régen nekem se volt a kedvencem, de ez az árnyalat egészen belopta magát a szívembe! :)

      Törlés
  6. Csinos vagy, a lila jól áll, a szemeid csak úgy világítanak, a cipőd pedig nagyon édes! :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Ohh, hát ez az általam ismert legnagyobb lila fan-tól a legnagyobb dicséret! Erre csak egyet mondok: Kekszes Guru! <3 :D

      Törlés