2013. március 19., kedd

Kedvenc Kedd #1


Új rovattal jelentkezem mostantól, ami nem más, mint a Kedvenc Kedd!

A lényege, hogy megírom vagy megmutatom, hogy mik voltak a kedvenc dolgaim az elmúlt 1 hétben, lehet ez videó vagy egy bizonyos smink, illetve itt fogom megmutatni, ha van valami új szerzeményem.
:)


Kezdjük is:

A héten a kedvenc zeném, Alicia Keys – Girl on fire volt. Napjában többször is újra indítottam. :)



2 hete, megérkezett az Eiffel-tornyos telefontokom Hong Kongból, potom 1500 Forintért szállítással együtt, de még csak 1 hete gyönyörködhetem benne, de IMÁDOM, mindenki megdicséri.



Végre megszereztem életem legelső Catrice rúzsát, mégpedig az ULTIMATE Colour 190-es kiadását, ez egy Nude szín, kellemesen rózsaszínes, de majd írok róla bővebb véleményt. :)




Szereztem még egy Greenland-es testápoló habot. Bizony, habot. Uborkás-joghurtos, természetesen erről is fogok írni bővebb véleményt, de csak ha teszteltem már egy ideje.



Újra felfedeztem egy régi parfümömet, amit még egy eurós boltban vettem, 570 Forintért, a neve Sexy Girl, márkája: Bi-es, kisebb kiszerelés, eleinte a fej illata nagyon erős, ezért elég 1 fújás, de 10 perc után megjelenik a szív illat, ami nagyon finom, enyhén édeskés. (Nekem a jobb oldali, kisebb kiszerelés van)


Kedvenc csoki: Mon Chéri bon-bon desszert. 



Rengeteget új ötletem van a blogra, eddig ki akartam hagyni pár napot hetente, de annyi minden jutott eszembe, hogy majdnem minden napra jut valami. :)



♥ Nektek mik voltak a hét kedvencei? ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése