2013. március 30., szombat

Catrice rúzs és Essence pirosító teszt

Most végre bepótlom azokat a teszteket, amivel lógok. Egy Essence pirosítóról és egy Catrice rúzsról van szó. 


Szeretem a letisztult fekete "csomagolást". Egyszerű, de mégis elegáns. A rúzsba bele van gravírozva a "catrice" felirat.
Az én árnyalatom az Ultimate Colour 190 The Nuder The Better. 



Jobb szeretem a szememet hangsúlyozni és ahhoz egy szerényebb rúzs vagy szájfény megy.
Kellemes rózsaszínes a színe, szinte majdnem ugyanaz az árnyalata, mint a számnak.
Illata és íze nem túl kihívó.

Könnyen felvihető, finom krémes. Tartósságával nincsen gond, egészen jól "tűri" az evést-ivást.
Szóval abszolút bevált számomra. 



A másik szerzeményem egy Essence krémes pirosító az Oz the great and powerful limitált kiadásából. 
A színébe egyből beleszerettem, ugyanis imádom a barackos árnyalatokat. Frisseséget és üdeséget sugároznak. 

Tetszik, hogy pumpás, annál az egyszerű oknál fogva, hogy sokkal higiénikusabb és nagyon könnyű adagolni.
Kinyomva, nagyon narancssárga, de felkenve, pont az ellenkezője. Szinte alig látni, csak egy enyhe természetes arcpírnak mondanám inkább.



Nem marad ragadós, de nyilván nem lesz olyan, mintha púder állagú lenne.
Összességében megszerettem ezt is. El fog fogyni az biztos.
Ha megnézitek hasonlít a két smink egymásra. :)



♥ Hogy tetszik? ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése