2013. március 25., hétfő

30 random dolog rólam

Mivel már körbejárt mindenhol, ez a 30 dolog rólam, úgy gondolom, hogy eljött az idő, hogy én is beálljak a sorba. Remélem, jobban megismertek ezáltal! :)


  1. Izraelben éltem.
  2. Szülésznőnek tanulok, Szombathelyen.
  3. Van egy 3 hónapos húgom és egy 30 éves bátyám. (féltestvéreim)
  4. Félek a sötétben és a bohócoktól.
  5. Utálom a gombát és a céklát, pedig tudom, hogy egészséges.
  6. Grimedlis (ami, eredetileg gribedli) az arcom bal oldala, ha mosolygok.
  7. Imádom a falfesték, a dohos pince és a benzin illatát.
  8. Bizonyos dolgokban babonás vagyok.
  9. Szeretek másokon segíteni.
  10. Imádom a cicákat, mondhatni, macskabuzi vagyok.
  11. Kiskoromban pár hétig azt hittem, hogy a postás az apukám, mert azt mondták, hogy tőle örököltem a kék szememet. 
  12. Zenére tudok a legjobban aludni.
  13. Eddig kétszer törtem el magamat. Hát veszélyesen élek, na!
  14. Kedvenc ételem a rakott krumpli.
  15. Nagyon lusta tudok lenni.
  16. 7 éves korom óta van szemüvegem, kontaktlencsét hordok. 
  17. Nagy családom van, és valaki mindig veszekszik.
  18. Ha sétálok valakivel, mindig a bal oldalon megyek Én.
  19. Akkor is elkések, ha időben indulok. (már kezdem kinőni)
  20. Makacs és önfejű vagyok, ahogy a horoszkópom is írja.
  21. Dühösen, mindig elsírom magamat. Nehéz így meggyőzőnek maradni. :)
  22. Szeretnék egy pillangós-pitypangos tetoválást.
  23. Ha egyszer kislányom születik, akkor Lívia Emma lesz a neve, ha kisfiam, akkor Milán Benjámin.
  24. Félek a kis termetű kutyáktól.
  25. Ékszereket készítek. (lesz majd nyereményjáték is)
  26. Szeretek háttal ülni a buszon és a vonaton. 
  27. Minden ízületem ropog. Sajnos.
  28. Van orr és fül (fent a porcban) piercingem.
  29. Április 29.-én születtem.
  30. Hamarosan nagynéni leszek és már nagyon várom. :)


♥ Nektek mi lenne a 30 random dolog? Írjátok meg kommentben, hogy jobban megismerjelek titeket! ♥

1 megjegyzés:

  1. No lássuk! :)
    7. = énis imádom ezeket a szagokat, főleg a benzinét:D
    24. = azok a legfélelmetesebbek, ugye? mindig sírhatnékom van ha meglátok egy kóbort az utcán :o
    26. = csak háttal ülök, de ez csak azért van, mert sokan viszont nem szeretnek háttal ülni főleg az öreg nénikék nem szeretnek és így nem ülnek be mellém :D hahi


    VálaszTörlés