2013. április 30., kedd

Kedvenc Kedd #7

Nagyon tartalom dús volt az elmúlt egy hét. Lassan vizsga időszak van nekem is az egyetemen, ezért bele kell húznom a dolgokba. :) Illetve tegnap volt a szülinapom, unokatesómé pedig pár nappal ezelőtt. Bevallom őszintén, hogy a sok tortától és csokitól rosszul vagyok már. 

Zene a héten: most kivételesen nincsen nagy kedvenc. De mivel szülinap, ezért legyen ez a szám. Mielőtt valaki félreértene, nem beszélek oroszul, csak régebben mutatták nekem, ezt a szülinapos számot és úgy megtetszett. :)


Vettem egy nagyon szép korall színű pólót. Élőben picit világosabb. De folyton egy tavaszias, korallos sminket készítek hozzá. Megunhatatlan ez a szín. :)



Szereztem magamnak két S-he stylezone mono szemhéjpúdert. Egy sötétkéket és egy sellő zöldet. :) Szám szerint: 030 és 035.





Ez most kicsit fura lesz. De ez a kedvenc öblítőm. Pár hete találtunk rá. Az illata pedig olyan, mint a gyümölcsös rágó tölteléke.  (Coccolino - Tiara Flower and Red Fruits)


És még pár apróság:

Nekem van a világon a legaranyosabb, vigyorgó kishúgom. ♥ 

Szülinapi Wasabi rendelés. Olyan gyorsan fogyott, hogy nem volt időm képet készíteni. 


Illetve, ne felejtsétek el, hogy ma éjfélig van a jelentkezési határidő a nyereményjátékra


♥ Nektek mi a heti kedvencetek? ♥

2 megjegyzés: