2013. április 16., kedd

Kedvenc Kedd #5

Ez a hét csak úgy elrepült és rengeteg minden összegyűlt, szóval jó sok képre számítsatok! :)

Heti kedvenc cukiság:

Heti kedvenc zene:


Ezen a héten nagy-nagy szeder mániám volt, szedres testápoló, szedres fagyi, szedres tea, és szeder önmagában. &#9829 



2013 első fagyizása

Vettem 3 pólót. Egy kék aminek a hátulja egy részen csipkés. Egy fekete top, aminek az elején gombok vannak, és egy basic fehér top.

Sikerült beszereznem egy csodaszép virágmintás hajpántot.

Megvettem életem legelső száraz samponját (Syoss). Nagyon várom már, hogy kipróbálhassam. :) 
Ezeket a szemhéjpúdereket már pár hete kinéztem magamnak, most végre megszerezhettem. Most beugrott melléjük még egy púder is, mert pont elfogyott. Minden smink a Catrice-től van. 
Intensif' eye Wet&Dry
Black Or White Swan?!



Intensif' eye Wet&Dry
 Please Gold The Line





Nagyjából ennyi lenne ez a post. Mindent nagyon imádok már most! :)

Ne feledjétek, hogy még 2 hetetek van jelentkezni a nyereményjátékra!


♥ Nektek, hogy telt az elmúlt egy hét? ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése